Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Love Hurts - Trenger hjelp !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lett.. :/

Det at hun har hatt følelser for deg før kan være grunnlag til håp. Men jeg tror hun mistet litt av interessen da du sa til henne at du ville ha henne som mer enn en venn. All mennesklig logikk tilsier at det beste er å si det rett til personen du vil ha, at du vil ha han/henne. Men i flesteparten av tilfellene funker det desverre mot sin hensikt. Man kommer frem som en tøffel med jeg-kommer-til-å-gjøre-alt-for-deg-holdning. Og noen jenter liker seff det, men de fleste jentene vil ikke ha en sånn mann.

Hele den "jeg vil vente å se" holdningen hennes, kan rett og slett bunne ned til at hun prøver å finne ut av om du er den needy tøffelen som du har gitt signaler om, eller om du er en selvstendig mann som vet hva han vil ha.

 

Det du må gjøre nå, er å spille hard-to-get-spillet.. Jeg sier ikke at du skal bli overlegen, slem og ignorere henne, men vis at du er en mann med valg. Vis at du kan velge og vrake mellom alle jentene i livet ditt, men hint til at du velger henne ut av alle de andre. Vis selvtillit og gi mye av deg selv til alt og alle rundt deg. Vis henne at du henger med henne fordi du har lyst, ikke fordi du trenger det.

 

Vær sterk og TRO på at du kan få jenta. Da er mye gjort allerede. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei

 

I det siste så har jeg falt fullstending pladask for ei jente jeg har kjent en god stund. Vi har kjent hverandre i over 1 år, vært gode venner, og for en god stund siden var hun veldig forelsket i meg, men da følte ikke jeg noe for henne(FYFAEN), og dere har ikke peiling på hvor mye jeg hater meg selv at jeg ikke grep fatt.

 

VI snakker veldig mye med hverandre, både på skole og på fritiden. NÅr det kommer til å snakke om følelser, så har jeg snakket mye med henne om det, at jeg er ''litt'' for glad i henne, og han sa hun føler det gjensidig. Men hun er ikke like glad i meg som jeg er i henne !

 

Hun er en veldig aktivt og snilt menneske, som bryr seg om alle irundt seg. Og hun sier det til meg hele tiden: Jeg er glad i deg, og alt det der. Hun viser meg mye oppmerksomhet, og noen ganger sier hun at hun vil gjerne finne på noe sammen med meg, noe som vi har gjort mange ganger før. Men jeg føler liksom at det ikke er noen framgang. Jeg har sagt, at jeg har lyst på henne, mens hun vil vente og se. På facebook har hun bl.a bilde av meg og henne sammen.

 

Det er noe FAENskap. Sitte og tenke på henne hele tiden.

 

Nesten hver gang hun er på msn o.l snakker hun til meg, om alt mellom himmel og jord. Men enkelte ganger virker hun knapt interisert i å snakke med meg, og jeg får såvidt kontakt med henne. Dette har irritert meg lenge: JEg fatter bare ikke at hun er så pratesjuk med meg noen ganger, mens enkelte ganger skyver hun meg unna.

For si det enkelt så er hun et komplisert menneske, som jeg helst har lyst å glemme, men det går faen ikke. :(

 

Noen erfaringer, tips? ALT hjelper. Sier takk på forhånd!

at hun av og til viser deg MASSE oppmerksomhet og andre ganger ignorerer deg er veeeldig typisk, de som gjør sånn vil bare lokke til seg en hau av gutter for så å velge ut hvem de vil ha, følseskalde dyr.

men hvis hun virkelig har følelser for deg tør hun nok ikke å si det, imed at hun ikke vil bli såret igjen, sånt kan ta tid.

en av to slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tjaa_*

Vet du! Dette er den EKSAKTE tingen som har skjedd med meg :ph34r: (skummelt)

 

I allefall, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Men heldigvis er det et par godvillige karar i klassen som er stødige som fjell. De er virkelige personer som ikke bryr seg for mye om du er "populær" eller ikke.. Mitt forslag er vel rett og slett bare å henge med dem som er grei mot deg.. Ikke la deg hæsjes med, det ender bare med at du føler deg dårlig. Jeg velger å henge med de som er grei og aksepterer meg.. Dette føles mye mer korrekt enn å henge med de "populære" bare fordi de er "populær"! Gode venner varer evig, falske venner varer bare en stund!

 

TJAA!

Lenke til kommentar

Validerings søkende bitch som bare bruker deg som selfimagebooster. Du er choden hennes som varter henne opp, prater med henne når hun kjeder seg og blir stående igjen når en eller annen kar med baller drar henne hjem og banger henne.

 

Ta et godt tak mellom beina dine, kjenn etter om du har noe der. Viss ja, informer frøkenen din om dette og at du herved trenger et hull å putten den i.

 

Step the fuck up and make yer moves!

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg vil si at noen av dere sier gode råd, men det er jo så skadelig umulig å bare "finne seg en annen" når man forguder denne personen. Det å ikke være "needy" er heller ikke en dans på skyer. Det er utrolig vanskelig å egentlig skjule sine følelser helt for noen når man kunne stupt i døden for personen. Jeg er for øyeblikket et helt ødelagt menneske av kjærlighet nå, for jeg (er i hverfall helt overbevist om, selv om det kan hende det bare er kjærlighet som blender meg) elsker denne jenta over alt på jord, og jeg jogget over en mil den 28. desember for å gi denne jenta en - litt for sen - bursdagsgave/julegave. Hun ble jo veldig glad, og jeg fikk jo en klem, som igjen gav meg energi til å jogge den mila hjem igjen også.

 

For dere som sier det bare er å droppe den jenta og finne en ny, så vet dere nok ikke helt hvordan det er å være et følelsesladet naut som bare øser over med kjærlighet til den andre personen. Jeg har jo vært singel alle mine 14 - snart 15 - år, og jeg har jo vært forelsket mange ganger. Jeg har på en måte blitt en ekspert på å skjule hvem jeg liker, hjelpe de som har litt love problems, og jeg har utviklet en evne til å se at den jeg er forelska i ikke gjengjelder følelsene mine. Derfor har jeg lært meg å bare "se" meg mett på jenta jeg elsker, og unne jenta andre gutter. Men hadde det vært det minste lille glimt av håp - SOM DU SPYDEX HAR - ville jeg gjort alt for jenta, behandle henne med respekt, gi henne mye oppmerksomhet, men for all del, ikke vær klegg, og ikke overdriv!!

 

Jeg vet at det er vrient å bare være venn, men er det ikke noe håp, så pass på å ikke ødelegg vennskapet - det kan gjøre det verre enn det allerede er - og vær åpen for å se skjønnheten i andre jenter, for den er i de fleste :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jogget en mil? :|

 

Herre.. denne kjærligheten gjør mye rart med folk as. :p

 

Jogge en mil vil virke mer avskrekkende og desperat enn romantisk.. Hadde du tatt bussen der i mot, ville det nok hatt en bedre virkning.. Håper du ikke sa til henne at du hadde jogga den mila? Så hun i hvert fall kunne tro at du tok bussen?

Lenke til kommentar

Altså, jeg hadde jo planlagt å jogge fra før, og tenkte så at jeg kunne gjøre det samtidig. Jeg jogger jo ganske mye ellers, men det er vel det lengste jeg har jogga, og hun jogger jo også en del.

Jeg sa at jeg hadde jogga, og hun ble jo overrasket, noe jeg kan forstå. Men hun ble jo overrasket på en positiv måte, og det tyder jo på en måte godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...