Bllink Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Når eg prøver å ta på kameraet så begynner det å pipe nett som du tar inn og ut en usb minnepenn fra usb porten. Så må jeg inn i oppgavebehandling og stoppe en prosess som heter CLHshed elns så slutter det å pipe. Eg har prøvd å installert ny program vare og drivere men funker ikke. Eller så står det på msn at kameraet er i bruk og må dermed stoppe heile greia Noen som har noen råd eller vet hva det kommer av? Kjempe takknemlig for svar <3 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvilken modell har du? Kanskje du burde prøve å kjøre en recovery Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Åja, faen, glømte skrive det Acer Aspire 5672 Er det vitsi med recovery da, når eg har reinnstallert orbicam programvaren? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) eg postet feil og får ikke sletta:p Endret 17. januar 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå