Starion Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg hadde tenkt å brenne ut en del bilder på cd, så man kunne bl.a vise dem på dvd spilleren i stua, så jeg startet opp nero, men klarte ikke finne ut noe der. er det noe spesielt program for å brenne slikt, eller har jeg bare ikke leitet godt nok? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg veit ikke om Nero klarer å brenne CD som du vil, men har du sjekka at du har nyeste versjon av Nero? Tror at Nero skal kunne brenne bildene for å se dem på tv'n, men er ikke 100% sikker :wink: Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg gikk inn på hjemmesia til Nero og leste dette: (Super) Video CD Picture Slideshows By drag- and dropping JPEG files, you can create simple (S)VCD Slide shows, which can be can be played back in all (S)VCD and DVD players which can read CD-R/CD-RW media. Jeg leita ikke så nøye, men sjekk hjemmesia til Nero så finner du sikkert mer: http://www.nero.com/en/index.html Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har tatt vare på noen tidligere innlegg om dette: "WinOnCD® 5 Power Edition is the comprehensive multimedia software tool for creating own projects with music, video and photos. The new WinOnCD 5 combines new efficient features with an even more user friendly interface so that you can more easily edit music and create Video CD's, DVD's, exact backups and copies of CD's. WinOnCD 5 Power Edition is a complete solution including Roxio DirectCD™, CD Emulator, CheckCD, Video CD Player, VCD Photo Album, VCD Music Album, MP3 Project and much more. alternativ: Bruk Ulead DVD pictureShow! Genialt Prog! Du finner en trail på sia dems. Noen speks: *Du kan lage 99 Slideshows som hver kan ha 99 bilder *Meny med valgfri bakgrunn og musikk(mp3) *Valgfri musikk under slideshowet(mp3) *Valgfri lengde som hvert bilde står Brenn det ut på en vcd med den innebygde funktjonen og smikk cd'n inn i en DVD spiller som tar brente og det funker" Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Kan gå god for Ulead dvd pictureshow ja. Det er så enkelt å bruke at til og med bestemoren min kunne brukt det hvis jeg ikke hadde fått datamaskinen hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå