Ceburger Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) - I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. - Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Du har avtalt å bli sammen med henne? Jaha, er det sånn ungdommen gjør det nå til dags... En biefekt av vårt samfunns rutinepregete og planlagte hverdag kan jeg tenke meg On tpoic: Trådstarter hvor gammel er du ? Dersom du ikke er gammel nok eller har økonomi til å flytte nærmere så tror jeg at du bør satste på det nærmeste, 8 timers reise begrenser antall turer og tror du kan få et bedre forhold dersom du treffer jenten oftere, noe som er tilfelle for en 45 minuters tur Endret 15. januar 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Når du avtaler å bli sammen med noen så betyr det at du er bare et barn. Mao, ha så mye morro som du bare orker med begge. For uansett så er ingen av den kvinnen i ditt liv Lenke til kommentar
Andrew-91 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Når du avtaler å bli sammen med noen så betyr det at du er bare et barn. Mao, ha så mye morro som du bare orker med begge. For uansett så er ingen av den kvinnen i ditt liv Er enig med noe av det brutal_mann sier her. Man avtaler ikke sånn som du har gjort. Dere snakker sammen og slikt, så kan vel en av dere spørre om dere skal være sammen. ikke utnytt dem og rot med begge samtidig Da får du antagelig ingen av dem Endret 21. januar 2009 av Andrew-91 Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Drit i følelsene dine og rot med begge. Du er for ung til å ha følelser for andre som betyr noe, det sier iallefall vi som er eldre enn 18. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har du snakket med noen av disse før IRL? Altså face to face, annet enn over msn? Du vet jo egentlig hvem du liker best før du har snakket med de på ordentlig. Om du er helt sikker på at du liker hun som bor lengst unna deg, burde du velge henne uansett. Hvis ikke er det urettferdig overfor alle parter Lenke til kommentar
Professional Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ass to mouth i fra eine til andre. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ingen som har tenkt tanken at det å "bli sammen" kan være kodeordet til blomsten og bien? Selv om det er høyst usannsynlig, dog. Men altså, du har vel egentlig ikkenoe problem. Bare be hu jenta komme også får du gjøre så godt du kan, vær deg sjøl, smil. Les litt rundt på forumet her, ligger mange triks for nybegynnere. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Trur jeg aldri hadde lest rundt på et forum, sett filmer osv, for så og bruke de tipsene når jeg ser etter ei dame. Blir bare kunstig, vær deg sjøl!. Erfaring kommer etterhvert, uansett Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ass to mouth i fra eine til andre. HAHAH Helt enig, kom tilbake når du har satt barn på begge og ikke vil være sammen med noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå