Gjest Guest_usikker_* Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre. Det har seg slik. I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. Jeg visste ikke om hun likte meg, så jeg sa det aldri til henne, siden jeg er av den sjenerte typen. Men søndag begynte problemene. Da startet jeg nemlig å snakke mer med en jente jeg hadde hatt på msn en stund. Vi snakket sammen hele dagen fra søndag til tirsdag og jeg ble bedre og bedre kjent med henne, og begynte å like henne også. Jeg synes hun er en helt fantastisk jente. Problemet var bare at hun bodde en ca 8-9 timers biltur unna. Og på tirsdag sa begge disse to jentene til meg at de likte meg også. Jeg liker dem begge to, men jeg hadde veldig sjelden fått sjansen til å se hun som bor langt unna. Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Men da jeg fortalte den andre om det ble hun veldig lei seg. Jeg visste det vel egentlig på forhånd, men jeg følte at hun måtte få vite det. Men problemet her er at jeg tror jeg liker henne best. Jeg har forklart det så godt jeg kan. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre! Hvis noen av dere der ute har et tips, hva som helst, si det. Vær så snill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei! Hvor gammel er du? Såfremt dere (deg og hun som bor 8 timer unna) ikke kan se for dere at dere har en mulighet til å flytte sammen innen ett års tid så tror jeg at det kan bli vanskelig. Ikke umulig, men vanskelig. Hvis du er usikker så kan det like gjerne være småting som gjør at du liker hun som er lengst unna, når dere møtes kan oppfatningen bli helt annerledes. Mitt tips er at du ser hvordan det går med hun som bor nærmest. Finner dere tonen og du liker henne så holder du deg til henne. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre. Det har seg slik. I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. Jeg visste ikke om hun likte meg, så jeg sa det aldri til henne, siden jeg er av den sjenerte typen. Men søndag begynte problemene. Da startet jeg nemlig å snakke mer med en jente jeg hadde hatt på msn en stund. Vi snakket sammen hele dagen fra søndag til tirsdag og jeg ble bedre og bedre kjent med henne, og begynte å like henne også. Jeg synes hun er en helt fantastisk jente. Problemet var bare at hun bodde en ca 8-9 timers biltur unna. Og på tirsdag sa begge disse to jentene til meg at de likte meg også. Jeg liker dem begge to, men jeg hadde veldig sjelden fått sjansen til å se hun som bor langt unna. Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Men da jeg fortalte den andre om det ble hun veldig lei seg. Jeg visste det vel egentlig på forhånd, men jeg følte at hun måtte få vite det. Men problemet her er at jeg tror jeg liker henne best. Jeg har forklart det så godt jeg kan. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre! Hvis noen av dere der ute har et tips, hva som helst, si det. Vær så snill! Åh som jeg ler. Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Trådstarter her. Ja, jeg antar at dette kan virke morsomt for andre enn meg. For meg er det alt annet enn morsomt. Bare seriøse svar takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Erasus: Ikke le av den stakkars mannen. Ser du ikke at han har ett problem.. Jeg overså forresten den delen. Gjest: Avtaler er til for å holdes vetdu! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg vet hvordan dette ender. Han forblir single. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Du er sammen med en du ikke har sett eller møtt før? Er enig med Erasus, dette kan aldri gå bra. Slutt med nettgreiene dine og finn ekte damer fra nærmiljøet ditt. Livet er for kort til å kaste det bort i langdistanseforhold. Endret 15. januar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Trådstarter her. Blåbær: Ja, jeg er egentlig enig med deg. Jeg ville ikke at dette skulle skje, men det skjedde. Jeg antar at dette ikke kan gå bra. Men følelser kan ikke styres. Jeg tror bare jeg trenger tid for å løse alt. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg antar at dette ikke kan gå bra. Men den innstillinga går det ikke bra.. Se hva som evnt skjer på søndag, og bestem deg ut ifra det. Håp på det beste, men forvent det værste.. Ønsker deg lykke til trådstarter Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre. Det har seg slik. I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. Jeg visste ikke om hun likte meg, så jeg sa det aldri til henne, siden jeg er av den sjenerte typen. Men søndag begynte problemene. Da startet jeg nemlig å snakke mer med en jente jeg hadde hatt på msn en stund. Vi snakket sammen hele dagen fra søndag til tirsdag og jeg ble bedre og bedre kjent med henne, og begynte å like henne også. Jeg synes hun er en helt fantastisk jente. Problemet var bare at hun bodde en ca 8-9 timers biltur unna. Og på tirsdag sa begge disse to jentene til meg at de likte meg også. Jeg liker dem begge to, men jeg hadde veldig sjelden fått sjansen til å se hun som bor langt unna. Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Men da jeg fortalte den andre om det ble hun veldig lei seg. Jeg visste det vel egentlig på forhånd, men jeg følte at hun måtte få vite det. Men problemet her er at jeg tror jeg liker henne best. Jeg har forklart det så godt jeg kan. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre! Hvis noen av dere der ute har et tips, hva som helst, si det. Vær så snill! Hva med å pul de begge og lyg slik at begge 2 trur du dumpet hun "andre" Now that's love! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvorfor holder ikke ungdommen seg til de tradisjonelle 1on1 forholdene lengre? Er det for lite med bare en kanskje? Bare tuller! Altså, det jeg ville gjort å funnet ut hvilken av de to du kan se deg sammen med om en god stund. En av de to du kunne sett deg selv gjøre alt med, dele alt med, snakke om alt med. Også gå for den personen! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre. Det har seg slik. I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. Jeg visste ikke om hun likte meg, så jeg sa det aldri til henne, siden jeg er av den sjenerte typen. Men søndag begynte problemene. Da startet jeg nemlig å snakke mer med en jente jeg hadde hatt på msn en stund. Vi snakket sammen hele dagen fra søndag til tirsdag og jeg ble bedre og bedre kjent med henne, og begynte å like henne også. Jeg synes hun er en helt fantastisk jente. Problemet var bare at hun bodde en ca 8-9 timers biltur unna. Og på tirsdag sa begge disse to jentene til meg at de likte meg også. Jeg liker dem begge to, men jeg hadde veldig sjelden fått sjansen til å se hun som bor langt unna. Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Men da jeg fortalte den andre om det ble hun veldig lei seg. Jeg visste det vel egentlig på forhånd, men jeg følte at hun måtte få vite det. Men problemet her er at jeg tror jeg liker henne best. Jeg har forklart det så godt jeg kan. Jeg er så utrolig usikker på hva jeg bør gjøre! Hvis noen av dere der ute har et tips, hva som helst, si det. Vær så snill! Åh som jeg ler. hahah jeg vet! on topic: du har driti på leggen, regel 1 når du liker en jente: ikke begynn å skaff andre jente venner i samme periode, da bare begynner du å like de og, og vips så har du 5 stykker du liker, da blir dømmekraften borte og du får brune ben. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hold deg til hun som bor nærmest, rett og slett fordi hun bor nærmest. Langdistanseforhold er noe dritt. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det første jeg må si er jeg skjønner virkelig ikke at du forteller dama at du har avtalt å bli sammen med en annen? Hvis du skal ha et "sikkerhetsnett" så bare ha henne på vent, se hvordan du føler deg med den nærmeste dama, se om dette er noe du kan satse på. Hvis du føler at du har bedre sjans på hun andre så sjekker du ut det mens du har nærmeste dama på vent. Dette er det jeg ville gjort.. Men jeg er en drittsekk. Lykke til. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det første jeg må si er jeg skjønner virkelig ikke at du forteller dama at du har avtalt å bli sammen med en annen? Hvis du skal ha et "sikkerhetsnett" så bare ha henne på vent, se hvordan du føler deg med den nærmeste dama, se om dette er noe du kan satse på. Hvis du føler at du har bedre sjans på hun andre så sjekker du ut det mens du har nærmeste dama på vent. Dette er det jeg ville gjort.. Men jeg er en drittsekk. Lykke til. å mann, den er en definitiv backfire. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Backfires er spenning i hverdagen da.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 kan jo eventuelt se om du får begge på en gang, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Tjetta Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis du liker hun som bor langt borte best, så ville jeg ha sett på mulighetene til at det kan fungere, og hvis ikke droppe det hele. Ingen vil vel være nummer to. . . Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) - I forrige uke begynte jeg å like en jente som bor ca 45 minutters biltur unna. - Jeg liker dem veldig godt begge to, og jeg får sjansen til å se hun som bor nærmest nå på søndag, og da har vi avtalt å bli sammen. Du har avtalt å bli sammen med henne? Jaha, er det sånn ungdommen gjør det nå til dags... Endret 15. januar 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå