Gå til innhold

GTX 295 Quad SLI + 3DMark Vantage - 35k - Norgesrekord!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Apropos - Cuda/Vantage...

Kjørte min første bench med Vantage igår (natt). :D

Med min "hjemme-PC" (via jobb) - Dell XPS 430 (X48 OEM)- Q6700 - HD3870x2 (Vista Home Premium OEM... "manuelt" lagt inn må vite.. etter XP.. som Dell forøvrig ikke støtter på denne modellen. For å slippe all "crap" som ligger på "autoinstall-partisjon").

Klokke Dell'en måtte jeg også (lese av PLL, bruke SetfFSB).. og skjermkortet.. (8-pins "modd"/overgang).

Forsiktig selvsagt.. Dell har satt inn en patetisk PSU (450watter) som sikkert er akkurat nok for hardware'en.

Ingen settings i Bios for "klokking/volting" (naturlig nok). :)

RAM-brikkene (Elpida DDR3-1066) sier stopp ved ca. 1200 (10x300), men CPU'en klarer sikkert mer (må ha noen andre brikker først.. som jeg kan bruke i min første ci7/X58-rigg seinere).

Jaja.. ikke rare greiene.. P8714

PS.

Dell'en ble "kjøpt inn" til slakting av deler selvsagt.. men det er jo ikke helt pent gjort kanskje. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hva f Er galt? :S

http://i39.tinypic.com/2ik8t8j.png

GTX 295 Drivene fucker seg totalt opp i Windows Vista Ultimate x64

De samme driverne fungerte i Windows 7 Ultimate x64 (3D Marks hang seg noen ganger men er ikke sikke rpå om det var skjermkortet)

EDIT: Så det nettopp ble lagt ut nye GTX 295 drivere får teste de da..

EDIT2:

Hmm, funka ikke den heller :S

Når jeg dobbelklikker på GTX 295 i Enetsbehandling så finner jeg denne medlingen:

Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)

Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

GTX 295 fungerte "out of box" på Windows 7, uten noen tull. Da jeg installerte Vista Ultimate 64bit igår, fikk noen tulle meldinger om at "3D control driver is missing" (eller noe i denne duren), men det klarte jeg å fikse etter litt tull.

GTX 295 fungerer fint på både Windows 7 og Vista hos meg nå, med 181.22 Vista 64-bit WHQL.

Jeg har ikke kommet til 3D-testing ennå, jobber fremdels med finjustering av CPU og RAM (ikke helt ferdig ennå), og tok en liten LinX-test idag, og den klarte seg fint @3.8GHZ med Hyper Threading :D

Core i7 920 @3.8GHZ HT:on LinX-test

linxkh3.th.jpg

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...