knopflerbruce Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gleder meg til resultater denne helgen! Husk å ta mange bilder. Gleder meg til bilder fra hybelen til Knut også, du har fått seng nå Knut? Seng har jeg, gitt Mangler ei god hodepute da, den jeg har er ikke verdt mer enn 3200+'ene jeg driver og klokker på... Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 alkohol er godt, værre er det ikke. ikka dagen derpå! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 alkohol er godt, værre er det ikke. ikka dagen derpå! hva er godt dagen derpå egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ikke en drtt:( Synd bare at jeg ikke kan gå på fylla mer. Egentlig like greit=) Slipper og vise huleboern i meg:P Ja, vi må få se masse bilder Krysser fingrene for en rekord Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) alt skal være lagt inn harddisken, så får vi se hvordan det går.. skal bare være å sette inn 280 SLI + driver.. får håpe 4.83Ghz kommer like lett nå tipper 950/1300 kommer til å gå på kortene. hifiking: du har temp probe på BEGGE pottene? edit: problemet blir at vi ikke får testet kortene hver for seg... det kan ta for lang tid.. så blir bare å kline til Endret 20. februar 2009 av **dp** Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 alkohol er godt, værre er det ikke. ikka dagen derpå! hva er godt dagen derpå egentlig? Iskald cola + en runde 3dmark? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 alkohol er godt, værre er det ikke. ikka dagen derpå! hva er godt dagen derpå egentlig? Iskald cola + en runde 3dmark? dagen etter du har drukket cola + kjørt en 3dmark runde er vel ikke det akkurat godt? sex; heller ikke godt dagen derpå. alkohol; nei, ikke godt det heller, MEN da kan man ligge idle i sofaen. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sette på siste episode av Battlestar Galactica, fyre opp en fjone og la verden passere Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) er vel egentlig ingenting som gjør at man har det godt DAGEN DERPÅ... case closed.. gleder meg til etterpå.. står her og råtner på jobb etter litt lesing på hwbot.org så viser det seg at 32k burde går greit etter det jeg forstår.. pedro rocha har litt over 30k med kort på luft.. 4.9Ghz.. vi har ca 4.86Ghz tenker jeg. 950 på kjernene burde gi godt over 31k i hvert fall. Endret 20. februar 2009 av **dp** Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 er vel egentlig ingenting som gjør at man har det godt DAGEN DERPÅ... case closed.. gleder meg til etterpå.. står her og råtner på jobb Er du bare i denne tråden på jobb? xP Kan du ta ett bilde av TRUE Copper eller hva den heter? :F Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 er vel egentlig ingenting som gjør at man har det godt DAGEN DERPÅ... case closed.. gleder meg til etterpå.. står her og råtner på jobb Er du bare i denne tråden på jobb? xP Kan du ta ett bilde av TRUE Copper eller hva den heter? :F hvorfor skal jeg ta bilde av den på jobb når det ligger en million bilder på nettet? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ring inn syk, vi vil se bilder. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ring inn syk, vi vil se bilder. jeg stikker en time før.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 er vel egentlig ingenting som gjør at man har det godt DAGEN DERPÅ... case closed.. gleder meg til etterpå.. står her og råtner på jobb Er du bare i denne tråden på jobb? xP Kan du ta ett bilde av TRUE Copper eller hva den heter? :F hvorfor skal jeg ta bilde av den på jobb når det ligger en million bilder på nettet? Føler at jeg ikke har sett nok av den :F Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 er vel egentlig ingenting som gjør at man har det godt DAGEN DERPÅ... case closed.. gleder meg til etterpå.. står her og råtner på jobb Er du bare i denne tråden på jobb? xP Kan du ta ett bilde av TRUE Copper eller hva den heter? :F hvorfor skal jeg ta bilde av den på jobb når det ligger en million bilder på nettet? Føler at jeg ikke har sett nok av den :F kjipt for deg står i utstilling, vil du se kan du evt ta turen innom.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hæ har digital en butikk? xD Hvor i landet ligger den? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Se på nettsiden ^^ Kjøp den, da kan du ha den med i senga hver natt og klå så mye du vil på den før du evt sender den i retur innen angrefristen. Dp sleng ut bilder før dere klokker, av alt utsryret. Så vi kan sikkle mens dere leker med ting andre kan drømme om. Endret 20. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Se på nettsiden ^^ Kjøp den, da kan du ha den med i senga hver natt og klå så mye du vil på den før du evt sender den i retur innen angrefristen. Dp sleng ut bilder før dere klokker, av alt utsryret. Så vi kan sikkle mens dere leker med ting andre kan drømme om. Trokke jeg skal klå på den jeg prøvde meg på det med den gamle TURE kjøleren og endte opp med ett dypt kutt i fingeren... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hæ har digital en butikk? xD Hvor i landet ligger den? Digital Impuls ligger i Oslo. Se på nettsiden ^^ Kjøp den, da kan du ha den med i senga hver natt og klå så mye du vil på den før du evt sender den i retur innen angrefristen. Dp sleng ut bilder før dere klokker, av alt utsryret. Så vi kan sikkle mens dere leker med ting andre kan drømme om. hvis hifiking har med kamera så burde det bli tatt noen bilder. mitt er utladet tror jeg... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er probe på begge, men har ikke måler. Kameraet mitt er nyladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå