Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 For ikke å glemme: USB kjøleskap? Hmmmm.... 2,5 Watt?! er du sinnsyk nei det er en hvitevare.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Legg ut bilder **dp** Blir det noe klokking i helga? blir klokking fra fredag klokken 19.00. jeg har nå lagt inn xp og alt som trengs for benching. montert pot på cpuen (965) + lagt papir rundt pci-ex slottene 50L nitro står ute for å slippe tap av verdifulle dråper. @ hifiking; ta med termoser hvis du har.. jeg har bare ett stk ser det ut som. Tar med liggeunderlaget fra clahs, konge isolasjon for 99,- Har noen ståltermoser jeg kan ta medd :- ) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 med 2 stk 280GTX + 965 kommer denne riggen til å ETE LN2. Tipper vi bruker opp alt hvis vi holder på noen timer. skjermkort blir sinnsykt varme vi kommer også til å kjøre med voltage tuner, så slipper vi messy mods Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Legg ut bilder **dp** Blir det noe klokking i helga? blir klokking fra fredag klokken 19.00. jeg har nå lagt inn xp og alt som trengs for benching. montert pot på cpuen (965) + lagt papir rundt pci-ex slottene 50L nitro står ute for å slippe tap av verdifulle dråper. @ hifiking; ta med termoser hvis du har.. jeg har bare ett stk ser det ut som. Tar med liggeunderlaget fra clahs, konge isolasjon for 99,- Har noen ståltermoser jeg kan ta medd :- ) jeg har noe isolasjon liggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) skulle egentlig likt å være digital.. MEN, det er det nok Knopflerbruce som er, har noen av dere sett hybelen hans..? OMFG OMFG OMFG.. tok noen bilder av den, jeg legger ut ved en anledning. Jeg er Xtreme med stor X Bitt av basillen kombinert med altfor liten hybel (skal nevnes at jeg drev og gjorde klart et kabinett til fluesopp, så endel stæsj måtte dras fram fra under senga, så SÅ ille som det ser ut på bildene er der ikke nå lenger) Jaja, dette høres da nokså normalt ut for en hardware-entusiast med tilgang til hybel/leilighet for seg selv. Det var en nedtur da eldstedatter "overtok" kjeller-leilighet i huset jeg har for å spare penger siste år med studie. Så nå har jeg hw spredt rundt på ett par *bittesmå* rom (og i alle skap og skuffer da). Sammen med bil/MC-/Scooter-deler. Har man hobby så blir det rot. Sånn er det med den saken! On-topic: Blir det en rekord eller tre til fræddan **dp**? PS/Edit: Jeg fikk delene jeg manglet til mtt ci7-oppsett idag... Endret 19. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noe å ta med seg hjem dp? :F bilder Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For 1980 for meg. Med den prisen har du jo en bedre vannblokk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) For 1980 for meg.Med den prisen har du jo en bedre vannblokk Joa den var dyr.. Men fortsatt sikkert DRITGOD luftkjøler.. BTW er dette noe tess? Endret 19. februar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Joa den var dyr.. Men fortsatt sikkert DRITGOD luftkjøler.. BTW er dette noe tess? **DP** har vel tidligere vurdert denne (Men ikke kjøpt den?). Uansett, det VK-oppsettet ser bra ut, men det kommer jo seff an på prisen. Regner med den koster 2.5 K på Netshop Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 gadd ikke kjøpe den.. har en vanlig 120 extreme. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) null TG på meg, da er jeg DRITA full i hemsedal med 13 kamerater (ja, hele uken) Fornuftig valg Selv har jeg vært på skiferie nesten alle påskene. Viktig med lett avbrekk fra dataen også da Fylla jeg har blitt mer eller mindre alkoholiker det siste året.. jeg er ute HVER eneste helg, ofte to ganger mange "fine" og "ordentlige" svenske jenter på byen i Oslo.. *ler* hihi.. Endret 19. februar 2009 av **dp** Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Det er unormalt mye å være ute og drikke mer en 1-2 ganger i mnd. Sitat fra Luksusfellen (TV3) Endret 19. februar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel, jeg ga avkall på all øl, vin og røyk. Ikke gått ut en eneste gang på 3 år med mindre noen andre har betalt. Er vel eneste måten jeg kan skaffe hardware some r verdt mer en huset. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel, jeg ga avkall på all øl, vin og røyk. Ikke gått ut en eneste gang på 3 år med mindre noen andre har betalt.Er vel eneste måten jeg kan skaffe hardware some r verdt mer en huset. Blir nok sånn når jeg vokser opp også Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel, jeg ga avkall på all øl, vin og røyk. Ikke gått ut en eneste gang på 3 år med mindre noen andre har betalt.Er vel eneste måten jeg kan skaffe hardware some r verdt mer en huset. You're my man!! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 alkohol er godt, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gleder meg til resultater denne helgen! Husk å ta mange bilder. Gleder meg til bilder fra hybelen til Knut også, du har fått seng nå Knut? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg forventer en egen tråd med 300 bilder. Alt fra nitrogenhelling i termos til forfryste fingre og annet snacks! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bra jeg har kjøpt meg kamera da :- ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vel, jeg ga avkall på all øl, vin og røyk. Ikke gått ut en eneste gang på 3 år med mindre noen andre har betalt.Er vel eneste måten jeg kan skaffe hardware some r verdt mer en huset. You're my man!! Mine too!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå