Rudde Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 CPU'en min har aldri vært over 70C. Med Realtemp som avlesnings temp-program og i et ordentlig stresstestings program? Hatt den over 70C nå xP hatt den oppi 97C tom. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 CPU'en min har aldri vært over 70C. Med Realtemp som avlesnings temp-program og i et ordentlig stresstestings program? Hatt den over 70C nå xP hatt den oppi 97C tom. hvor kjøpte du PC-P80 kabinettet ditt Rudde? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 CPU'en min har aldri vært over 70C. Med Realtemp som avlesnings temp-program og i et ordentlig stresstestings program? Hatt den over 70C nå xP hatt den oppi 97C tom. hvor kjøpte du PC-P80 kabinettet ditt Rudde? Jeg kjøpte det fra digitalimpuls Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 CPU'en min har aldri vært over 70C. Med Realtemp som avlesnings temp-program og i et ordentlig stresstestings program? Hatt den over 70C nå xP hatt den oppi 97C tom. hvor kjøpte du PC-P80 kabinettet ditt Rudde? Jeg kjøpte det fra digitalimpuls Enten owned, eller veldig retorisk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 **DP** jobber på Digital Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 **dp** er digital Ser ut som kabinett med 10 pci*/slotter bak er tingen fortiden. Finnes vel bare 3-4 kabb med det. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ikke så estetisk, men regner med det holder kulda ute. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 der ja.. jeg tenkte å legge inn XP på riggen etterpå.. så får vi se hva det blir til på fredag. burde klare en PEN 06 score med kortene på ln2 da vet jeg hvem du er rudde93, kan vel si at det var ett lurespørsmål **DP** jobber på Digital puh! gjør jeg vel ikke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 der ja.. jeg tenkte å legge inn XP på riggen etterpå.. så får vi se hva det blir til på fredag. burde klare en PEN 06 score med kortene på ln2 da vet jeg hvem du er rudde93, kan vel si at det var ett lurespørsmål **DP** jobber på Digital puh! gjør jeg vel ikke. Jaså vet du hvem jeg er? Hva annet kjøpte jeg på den bestillingen da? x] Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 **dp** er digital Ser ut som kabinett med 10 pci*/slotter bak er tingen fortiden. Finnes vel bare 3-4 kabb med det. skulle egentlig likt å være digital.. MEN, det er det nok Knopflerbruce som er, har noen av dere sett hybelen hans..? OMFG OMFG OMFG.. tok noen bilder av den, jeg legger ut ved en anledning. der ja.. jeg tenkte å legge inn XP på riggen etterpå.. så får vi se hva det blir til på fredag. burde klare en PEN 06 score med kortene på ln2 da vet jeg hvem du er rudde93, kan vel si at det var ett lurespørsmål **DP** jobber på Digital puh! gjør jeg vel ikke. Jaså vet du hvem jeg er? Hva annet kjøpte jeg på den bestillingen da? x] 1000w corsair og raptor 300GB hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 WRONG!! Raptoren kjøpte jeg i statene i fjor.. Jeg kjøpte Lian Li PC-P80, 1000 Watt Corsair, i7 brikkesett til TRUE kjøleren x] Har du tenkt å skaffe deg PC-P80? Og ser Digital Impuls har OCZ "hodemusa" Har du testet den? Hvis er den noe tess? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 skulle egentlig likt å være digital.. MEN, det er det nok Knopflerbruce som er, har noen av dere sett hybelen hans..? OMFG OMFG OMFG.. tok noen bilder av den, jeg legger ut ved en anledning. Jeg er Xtreme med stor X Bitt av basillen kombinert med altfor liten hybel (skal nevnes at jeg drev og gjorde klart et kabinett til fluesopp, så endel stæsj måtte dras fram fra under senga, så SÅ ille som det ser ut på bildene er der ikke nå lenger) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Legg ut bilder **dp** Blir det noe klokking i helga? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De OMFG som Dp kom med var snilt syns jeg, det ser ut som noen har bomba en diger pcbutikk :!: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Legg ut bilder **dp** Blir det noe klokking i helga? blir klokking fra fredag klokken 19.00. jeg har nå lagt inn xp og alt som trengs for benching. montert pot på cpuen (965) + lagt papir rundt pci-ex slottene 50L nitro står ute for å slippe tap av verdifulle dråper. @ hifiking; ta med termoser hvis du har.. jeg har bare ett stk ser det ut som. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skald u på TG dp? Teste Asus Rampage II Extreme? :F Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 null TG på meg, da er jeg DRITA full i hemsedal med 13 kamerater (ja, hele uken) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 null TG på meg, da er jeg DRITA full i hemsedal med 13 kamerater (ja, hele uken) Fornuftig valg Selv har jeg vært på skiferie nesten alle påskene. Viktig med lett avbrekk fra dataen også da Fylla Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Selv nekter jeg å vise meg på TG da de ikke klarer å stille med nok watt. ------------------------ Trekker pcene dine 80.000 watt sa du? -Ingen problem! -Å , har du med kjøleskap? Hæ! Trekker den 12W Tenk om alle skulle hatt med kjøleskap! ------------------------- Gidder ikke drikke varm brus i en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå