Gå til innhold

GTX 295 Quad SLI + 3DMark Vantage - 35k - Norgesrekord!

Anbefalte innlegg

Er da vel ingen som kjøper noe fra komplett lenger?? :hmm: De er jo ubegripelig dyre, arogante og useriøse spør du meg (noe jeg regner med dere ikke gjør).

PS! Blir ikke noe i7 med 2x295 på meg enda. Ingen bonus fra jobben i år. Så da sparer jeg nok heller opp penger, å går for 300-serien som kommer i sommer. Så beklager DP, vi får ta opp igjen konkuransen om beste "resultat" i juni/juli/august ett sted :D

Takk uansett for en svært inspirerende og lærerik tråd :!:

Komplett har noen gode tilbud også. Kjøpte en FX60 for 525 i forrige uke, disse går for 2k på ebay lett.

fx60 er jo tull. hvem kjøper denne cpuen for penger i det hele tatt?

De som holder liv i tråder som "We've found the golden one... K8 OC-thread" på xs.org.

Litt som å samle på på gamle cola-flasker.. etc..etc..... :p

Ikke diss tråden, den er rene stepping-bibelen til 939. :p Forøvrig fins det folk som hører på Elvis den dag i dag, selv om sangene er et halvt århundre gamle.

Forøvrig lurer jeg på om denne voltage tuneren har noen reell nytteverdi for de som ønsker å "pushe" litt? Dvs, om den gir mulighet for å spa på med litt spenning, og ikke lusne 0.1v og den type ting.

les litt Knut.. spenningen kan justeres fra 1.05v til 1.35v uten stress på 295GTX.. det hjelper endel :D

samme på 280 og 260. På den versjonen som er cracket kan man stille spenningen helt opp til 2v.. gud vet om det skjer noe galt lenge før den tid eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.mvktech.net/index.php?option=co...;filecatid=2975

til alle som vil tyne 260/280/295 kortene sine!!!!!

dette er EVGA Voltage Tuner + crack :)

Kan det ødelegge kortet slik at jeg mister garantien? (XFX)

Har noen prøvd dtte? funker det på XFX 295 eller?

det fungerer på 260, 280 og 295.. TEST SELV!!!

Det er første gang jeg skal tulle med GPU-spenning, så jeg vil ikke være prøvekanin.

Jeg tror dette vil funke, men det hadde vært fint om noen andre kunne prøve det ført.

Lenke til kommentar
http://www.mvktech.net/index.php?option=co...;filecatid=2975

til alle som vil tyne 260/280/295 kortene sine!!!!!

dette er EVGA Voltage Tuner + crack :)

Kan det ødelegge kortet slik at jeg mister garantien? (XFX)

Har noen prøvd dtte? funker det på XFX 295 eller?

det fungerer på 260, 280 og 295.. TEST SELV!!!

Det er første gang jeg skal tulle med GPU-spenning, så jeg vil ikke være prøvekanin.

Jeg tror dette vil funke, men det hadde vært fint om noen andre kunne prøve det ført.

lol.. haha

Lenke til kommentar
XFX GTX 295 @ 710 MHz

http://i43.tinypic.com/2u8z968.png

War: Hvordan PSU har du?

Dette der bra ut. Hvordan har det påvirket på temperaturene? og alt annet viker like bra?

Jeg har lyst å tulle med spenningene på min GTX 295 også, men du er prøvekanin for nå, skjønner du. Så kom med tilbakemeldinger.

Før klokk var tempen 35C med viftene på 41% uten load..

Og etter er det 59'C på Idle? Load-temp er viktigere, hvor mye har den økt på samme viftehastighet?

Lenke til kommentar
Du må sjekke loadtemp. Det er her man får Redlight og død kort om det blir for varmt og da er det ødelagt for alltid.

Skrur ikke PC'en seg av hvis det blir for varmt?

Hatt det på 106 grader grunnen var at det var en bug i Navida tools som skrudde av vifta mi -.-'

Og jeg kjente bak det var abre lunka luft som kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...