Betroz Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sam_Oslo du bør ha minimum 50 passes med LinX. Har fått error etter 3 timer jeg...men klarer den over 5 timer, er den som regel rock solid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Rett og slett vakkert Dp Håper nitro-problemet ordner seg Endret 25. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg fikk fra AgA 29kr literen. Vet ikke om det var pga jeg bestillte til Nito og det er dyrere privat. **dp** hva er veggen hos deg nå? Temp? Volt? Ustabilt hva? Endret 25. januar 2009 av War Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 ser ut som jeg tar en liten telefon til AGA i morgen, hører hvordan det ligger an... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 da var moddene gjort.. omtrent null gain for min del.. 30mhz elns.. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 da var moddene gjort.. omtrent null gain for min del.. 30mhz elns.. Hey, hver mhz teller Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 da var moddene gjort.. omtrent null gain for min del.. 30mhz elns.. Hey, hver mhz teller tja! litt kjipt å modde kort til 5000kr stk når du bare henter 30mhz. spørs om jeg må ha bedre kjøling Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal etterhvert begynne med 3D-testing, men her ikke fått noe 3DMark Vantage key, hverken med Hk eller GPU. Er det noen butikker i Norge som selger CD/key? eller må bestilles fra Vantage hjemmeside? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Letteste er og ta det igjennom Futuremak sine sider egentlig=) Endret 26. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg skal etterhvert begynne med 3D-testing, men her ikke fått noe 3DMark Vantage key, hverken med Hk eller GPU. Er det noen butikker i Norge som selger CD/key? eller må bestilles fra Vantage hjemmeside? Key kjøpes fra hjemmesiden. Er ikkje mange kronene det koster. Har selv kjøpt det derifra. I prosent av systemet ditt, så koster ikkje Vantage key en dritt Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg klagde ikke på prisen, $6.99 er billigeste software som jeg har noen gan kjøpt. Jeg bare lurte på om jeg kunne kjøpe det hos en Norsk nettbutikk. I disse nedgangstider prøver jeg heller å hande i Norge, for å få litt sving på økonomien. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei Nei av sikkerhetsmessige grunner selger vi ikke flytende nitrogen i små volum. mvh Tron Erik Ferre Dette var svaret fra Hydro aka http://www.yarapraxair.com/. Så da kan du utelukke dem. OT: Så det er helt ok om jeg skal ha større volum? Endret 26. januar 2009 av War Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei Nei av sikkerhetsmessige grunner selger vi ikke flytende nitrogen i små volum. mvh Tron Erik Ferre Dette var svaret fra Hydro aka http://www.yarapraxair.com/. Så da kan du utelukke dem. OT: Så det er helt ok om jeg skal ha større volum? Kjøpe en trailer med LN2 du, så har du nok til "et par" bench sessions Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 da henter jeg noen liter nitro i morgen...... dyyyyyyyyrt Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fortell pris og fra hvor, skal ha selv. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Fortell pris og fra hvor, skal ha selv. 40kr pluss moms ca.. TESS Alnabru. jeg har dewar selv, så slipper den utgiften ved evt leie. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvor stor tank har du? Altså hvor mange liter har du plass til? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Festlig tråd og nice clocks - men når skal du hoppe over til den "gode" siden egentlig?? Har du t-skjorte med Intel-logo på btw? Vet det er irrelevant, bare spør Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Forresten **dp** hva slags mod har du gjort?? vurdert endring av volt på gtx295?? Så på xtremesystems at du kan endre volten i rivatuner.. samt evga kommer ut med eget "tool" til det snart.. Endret 26. januar 2009 av MiKA77 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvor stor tank har du? Altså hvor mange liter har du plass til? plass til 50 liter. Forresten **dp** hva slags mod har du gjort?? vurdert endring av volt på gtx295?? Så på xtremesystems at du kan endre volten i rivatuner.. samt evga kommer ut med eget "tool" til det snart.. modden jeg har gjort er vmod for endring av volt på 295.. var oppe i 1.3v, omtrent ingen forbedring.. kortet blir bare GRISEVARMT. en vannblokk ville gjort susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå