Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Størrelse på høyttalere til passat 3b?

Anbefalte innlegg

Har en passat sedan 99 som jeg gjerne vil bytte ut anlegg i. Er i dag høyttalere i dørene foran, dørene bak og i hattehyllen, med mindre jeg husker feil nå.

Men hvilke størrelse på høyttalerne er stander i denne type bil, og kan jeg ved bruk av en overgang eller noe gå for noe større?

Er der noen høyttalere i den nedre prisklasse som går for å være meget gode, eller må jeg opp i pris for å kunne få noe bra?

Noen som har lyst å prøve seg på ett oppsett til meg?

Har ikke satt noen prislapp på anlegget, men vil helst ikke bruke så mye på det, men samtidig få bedre lyd enn hva som er i standersettet som står i denne type biler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en passat sedan 99 som jeg gjerne vil bytte ut anlegg i. Er i dag høyttalere i dørene foran, dørene bak og i hattehyllen, med mindre jeg husker feil nå.

Men hvilke størrelse på høyttalerne er stander i denne type bil, og kan jeg ved bruk av en overgang eller noe gå for noe større?

Er der noen høyttalere i den nedre prisklasse som går for å være meget gode, eller må jeg opp i pris for å kunne få noe bra?

Noen som har lyst å prøve seg på ett oppsett til meg?

Har ikke satt noen prislapp på anlegget, men vil helst ikke bruke så mye på det, men samtidig få bedre lyd enn hva som er i standersettet som står i denne type biler.

e bare å finne frem tommestokken og måle :) orginale høytalere kan bli bedre om du kobler til en forsterker til disse.. eneste e kanskje litt kødd å strekke kabler til disse men har du tid går det fint :) men ja det finnes masse forskjellige merker som er gode og billige.. finner du en side fra statene så kan det vere smart å bestille derfra. peerless sine frontsett e ganske gode og billige også.. så kan vere ett alternativ.. disse selges også i norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...