TcB Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg kjøpte nettopp et par ekstra kontrollere til PS3, av typen Sixaxisi Dual Shock 3. Det første jeg stusset litt på var at kontrollen ble aldri "ferdig ladet". Altså selv om den stod koblet i i et døgn så sluttet ikke lysene å blinke. Og nå så mens jeg spiller, så slår kontrollen seg av helt av seg selv. Skjer slik med begge to jeg har kjøpt. Er helt random om det skjer etter 30 sekunder eller 10 minutter. PS3 mener at batteriet er fullt. Når jeg nå så etter, er model nummeret til disse kontrollene CECHZC2H, mens kontrollen som fulgte med PS3 er av model CECHZC2E. Etter litt søking så, ser det ut for meg at CECHZC2H er model nummeret som blir solgt i Asia. Vet noen om det er slik at en ikke kan bruke en asiatisk kontroller på en PS3 kjøpt i Norge? Ser også at nummeret under strekkoden under kontrollen er helt likt på begge to. Er dette serienummeret slik at de egentlig skal være ulike eller kan de være like? Takk for enhver hjelp! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg har kjøpt kontrollere fra både Amerika og Asia. De funker som bare det. Prøv å re-sette kontrollerne og se om det hjelper. Det er et bittelite hull på undersiden av kontrolleren. Finn noe smalt/tynt og hold nede knappen inne der i noen sekunder. Vet ikke om det hjelper, men det er verdt et forsøk. Endret 14. januar 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
TcB Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg har kjøpt kontrollere fra både Amerika og Asia. De funker som bare det. Prøv å re-sette kontrollerne og se om det hjelper. Det er et bittelite hull på undersiden av kontrolleren. Finn noe smalt/tynt og hold nede knappen inne der i noen sekunder. Vet ikke om det hjelper, men det er verdt et forsøk. Tusen takk for svaret, skal forsøke det når jeg kommer hjem i ettermiddag. Men med dine kontrollere kjøpt i Asia, slutter lysene å blinke når kontrollen er ferdig ladet? Edit: Så nå at det har vært problemer med kontroller kjøpt hos gamezone(https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1058515), men at de fikser dette. Så får se om det ordner seg å levere de tilbake og få nye som fungerer. Endret 15. januar 2009 av TcB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå