uchiftw Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Heisann, first post btw. Skal recorde / streame live mix fra en mixer til pcen min, og da har jeg en kabel som går rett fra masteren til enten line-in eller mikrofon porten. Men jeg har to problemer, jeg trenger bare en løsning på den ene eller den andre; Line In Når jeg bruker Line-In, så kommer det lyd fra høytalerne, men den registreres bare ikke når jeg skal streame eller recorde, eller i innstillinger for den saks skyld : Hvordan får jeg den til å funke? (ingenting galt med porten) Mic Når jeg bruker mic porten, så funker det, men jeg må ha pc høytalerne helt av, ellers kommer det feedback fra miccen også, men om jeg skrur lyden helt ned så har jeg ingen lyd fordi jeg bare har en output source på mixeren min, miccen er desverre innebygd: Hvordan kan jeg skru av miccen, uten å skru av porten? Håper noen kan hjelpe meg ut her, og for å svare på et spørsmål jeg 99% sikkert får: JA, jeg har vista og laptop PC: Acer Aspire 5920 Endret 15. januar 2009 av uchiftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå