Xanman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Også Tales Of Terror (Tror den het det?). Den er også japansk 30 episoder som varer 5/10 min eller noe. DEN skvatt jeg konstant av. Jøss, noen andre som har sett den! Det er den skumleste filmen jeg har sett, og jeg har enda ikke våget å se den ferdig. Alle de 33 (!) historiene er sinnsykt skumle. Dessverre er den veldig vanskelig å få tak i, men jeg fant den til 49,- på en DVD-butikk i København. Andre anbefalinger er Shutter (originalen), Ringu, Friday The 13th-filmene og The Prowler/Rosemary's Baby. Hvis du vil ha ett STORT sjokk, burde du se Sleepaway Camp. Den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Cabin Fever. Og, så klart, tidligere nevnte The Descent. Skal man skvette, eller bli redd, så kan man bare glemme å se disse, starten på the Descent er skummel, men blir møkk-kjedelig utover. Og Cabin Fever har ingen skvettesekvenser at all. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Også Tales Of Terror (Tror den het det?). Den er også japansk 30 episoder som varer 5/10 min eller noe. DEN skvatt jeg konstant av. Jøss, noen andre som har sett den! Det er den skumleste filmen jeg har sett, og jeg har enda ikke våget å se den ferdig. Alle de 33 (!) historiene er sinnsykt skumle. Dessverre er den veldig vanskelig å få tak i, men jeg fant den til 49,- på en DVD-butikk i København. JA :o Jeg og kjæresten leide den på en lokal Narvesen en dag :s Det var faktisk alle episodene. Kjæresten min har kjøpte seg den i ettertid men det er bare disc 1 eller noe :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 [Rec] kan vel kalles for skvettefilm? Og venninna mi skvatt som faen i kinosalen når vi så Død snø. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hun er vel ikke den eneste. Skvatt som f*** noen ganger selv Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 [Rec] kan vel kalles for skvettefilm? ja det vil jeg si, så den her en dag:) ble veldig positivt overasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå