12Anonym12 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, begynner å bli litt siden nå, men kan tippe det kanskje er 1-2 måneder siden jeg så bilde av en bok i ett reklameblad vi fikk i posten. Boken handlet om det kriminelle miljøet i Oslo, og jeg husker jeg fikk litt lyst til å lese den boken. Problemet er at jeg ikke husker i det hele tatt hva den heter, om noen har noen tips? Tror boka er ganske ny, for mener å huske at den var liksom litt "større" enn de andre for å få den mer frem. Det var en del svart på boka hvis jeg ikke husker feil og den handlet om det tøffe miljøet i Oslo. Veldig dårlig forklart, men håper noen kanskje vet hvilken jeg mener. For har litt lyst til å lese denne boken Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan ikke gjøre annet en å gjette.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, nei var ikke den. Men takk for forslaget Ingen flere som kan ha noen anelse om hvilken bok det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå