NaughtyLittleDoggie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, Jeg har en HP Scanjet 4470c Scanner. Den ble opprinnelig kjøpt sammen med en Data som hadde XP innstalert. Jeg har nå en nye data med Vista. Jeg har flyttet over alt utstyret jeg hadde på den gamle, Hp skriver osv. og alt fungerer fint, Unntatt scanner. Jeg har prøvd å innstalere programet, men jeg får ikke scannet noe. Jeg har sjekket HP sine sider, men det finnes ikke en driver for denne scanneren til Vista. Er det mulig å få ordnet dette på noen måte? Takk for all eventuell hjelp! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det enkleste er å kun innstallere en twain driver til skanneren, finnes til de aller fleste skannere. Da kan du etterpå bruke mange fotoprogrammer og lignende til å skanne, f.eks xnview som jeg bruker. Velger du aquire i XnView hovedmeny så starter normalt skanneren opp. Har dårlig erfaring med skannerprogrammer, og bruker derfor kun twain driveren. Lenke til kommentar
NaughtyLittleDoggie Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvor finner jeg en slikk driver? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Enten kontakte hp kundeservice, eller google etter den. Ligger ofte på produsentens nedlastingssider også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå