Huginn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Scientologene har vært i Norge en stund så vidt jeg vet, men iberiasneglene var kanskje først. ;p Usikker på om de er i Trondheim, de dukker stadig opp i Oslo med stress-testene sine ihvertfall. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det er flygeblad-utdeling i Trondheim. Det står som "Bartebyen" på ning'en og TRHM på bildet over. Den eneste offisielle scientologi-org'en i Norge er i Oslo. Det finnes scientologi-organisasjoner som Narconon registrert i Bergen og andre steder, men det kan hende at det bare er noe pro forma-greier. Endret 14. juni 2009 av MrGs Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) - Hank von Helvete er destruktiv og farlig Olav Gunnar Ballo ønsker å få Hans-Erik Husbys oppgulp frem i dagen. Husby skylder på psykiatriske medisiner for at Kaja døde. Trygve (31) er Hanks scientolog-manager Trygve Haug selv er helt åpen om sin tilknytning til scientologene. - Men jeg jobber ikke i scientologikirken, og er også personlig kristen. Det er rundt 200 scientologer i Norge, men ikke så mange kjendiser. Derfor forstår jeg hvorfor spørsmålet kommer opp. Det viktige er at vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre, sier han til Dagbladet.no. Dyvik Husby har investert i selskapet Expect Norway AS, som drives av Trygve Haug, og som blant annet driver med investeringsvirksomhet og selger vitaminer. The Sea Arrrgh shivers the timbers of Scientology Sea Org Internet pirates don their fancy hats and corsets and form raiding parties outside local Scientology locations, in an effort to call attention to what they perceive as human rights violations and general failure in the "Sea Org". Lawsuits currently in progress highlight the controversial practices which Sea Org members are subjected to. Endret 14. juni 2009 av MrGs Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Lyver Hank om at han ikker shitolog altså? Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Personlig tror jeg at han snakker sant, men se på dette: Rehabilitert på scientologsenter av scientologer, bestevenn og manager er scientolog og plutselig har han samme meninger som scientologene - og kjører i en bil med et scientologfirmas logo på - CCHR. Det blir vanskelig å si at han ikke er i det minste en smule påvirket av scientologene da. Ærlig talt tror jeg han blir brukt. Enten av manageren, eller av noen høyere oppe i systemet som bruker manageren igjen. Endret 14. juni 2009 av mrhenrik Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Personlig tror jeg at han snakker sant, men se på dette: Rehabilitert på scientologsenter av scientologer, bestevenn og manager er scientolog og plutselig har han samme meninger som scientologene - og kjører i en bil med et scientologfirmas logo på - CCHR. Det blir vanskelig å si at han ikke er i det minste en smule påvirket av scientologene da. Ærlig talt tror jeg han blir brukt. Enten av manageren, eller av noen høyere oppe i systemet som bruker manageren igjen. ^^^^Dette. Men også: Hank tror gjerne han ikke er medlem selv, men scientologene regner alle som noensinne har tatt et scientologikurs - medregnet kursingen på Narconon - som scientologer. Lenke til kommentar
Anondoinitrite Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 .. Og har de i registrene sine som medlemmer, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 GOGOGO: Facebook: Snu ryggen til Hank von Helvete og Scientologi! Spre URL-en til alle dere kjenner! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Trygve (31) er Hanks scientolog-manager Trygve Haug selv er helt åpen om sin tilknytning til scientologene. - Men jeg jobber ikke i scientologikirken, og er også personlig kristen. Det er rundt 200 scientologer i Norge, men ikke så mange kjendiser. Derfor forstår jeg hvorfor spørsmålet kommer opp. Det viktige er at vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre, sier han til Dagbladet.no. Dyvik Husby har investert i selskapet Expect Norway AS, som drives av Trygve Haug, og som blant annet driver med investeringsvirksomhet og selger vitaminer. Det som er uthevet. FANTASTISK Lenke til kommentar
Anondoinitrite Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) De må rekruttere ca 80 stk til for å få det til å stemme. Det er dessuten bare en 50 stk som er aktive. Samt at de bare er ignorante. vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre Haddde de bare giddet å satt seg litt inn i ting hadde de skjønt at det er akuratt det det har. Endret 15. juni 2009 av Anondoinitrite Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Minner om arrangementene i helga: Også av interesse: Liberal.no: En mystisk og anonym demonstrasjon. Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Her er flygeblad om Hank og CCHR: For trykking: Baksiden: CosvsPsykiatri_bakside_pengekult.pdf Forside med alternativ: Cos_vs_Psykiatri_med_alternativet.pdf Forside uten alternativ: CosvsPsykiatri_forside.pdf Endret 19. juni 2009 av MrGs Lenke til kommentar
Anondoinitrite Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Politisk dekning: http://liberal.no/2009/06/en-mystisk-og-an...-demonstrasjon/ Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Stå på!!!! Jobben dere gjør er kjempeviktig! Fra en familiefar som har mer enn nok med unger som avslutter skolen for tiden til å gjøre noe annet....... Lenke til kommentar
Anondoinitrite Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Vi var ute i Oslos gater idag og delte ut flyers til alle og enhver... så ikke en eneste Scilon. Superior oppmøte-tech! Vi var totalt 6 stk! Men først regnet det... Men så! Det hele resulterte i epic win. Endret 19. juni 2009 av Anondoinitrite Lenke til kommentar
John_Steed Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noice! Bergen er mektig imponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Politisk dekning: http://liberal.no/2009/06/en-mystisk-og-an...-demonstrasjon/ Har han fjernet innlegget, eller er det bare jeg som ikke får opp blogginnlegget? Lenke til kommentar
Anondoinitrite Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Funker fint her.. prøv: http://bit.ly/njUfD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fikk bare overskriften når jeg brukte internett explorer, men prøvde nå i opera og firefox. Funka fint der Lenke til kommentar
MrGs Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Ifølge Anonnorway skal Bergen ta flygeblader i morgen den 21. juni. Oslo: Godt gjort folkens! Det meldes forresten at en av dere i Oslo snakket med en scientolog: GnoM: For vel poste ett lite sammendrag av min samtale med en cosfag vi støtte på når vi var på vei ned til den ene inngangen til Topp 20 eventen.Vi gikk å delte ut flyers på vei ned. Så kommer det en kar som ikke er keen på flyer å sier til meg, "Det er SPene på tur". Jeg svarer etter eller annet som "seff" så spørr han meg om jeg/vi vet hva vi demonstrerer mot. Og jeg forteller flittig og han snakker om at selve psykiatrien har de ikke noe i mot. Men derimot medikamentene. Så forteller jeg om fetteren til en god venn av meg som er i livet i dag pga nettopp disse medikamentene. Da beggyner han å mase ett eller annet om at "ja men hva når de tar slutt" og noe annet mas jeg ikke helt fikk med meg. Så sier han til meg mens han går vekk fra meg at vi demonstrere mot noen som bare prøver å hjelpe. Eller noe i den dure. Så var han borte vekk. Trondheim 20. juni: Hamfist: fant ingen andre, så ble soloraid...delt ut ~20 "hvilken kirke" og en god bunke yftc... . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå