viste19 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen år siden hørte jeg mye klage om dette nettstedet. som f.eks "Man må jo avbestille for at de skal begynne og sende varen" "det jobber bare 3 stk der" osv. Det tok opp til 6 måneder før du fikk varen du bestilte. Jeg bestilte en vare og fikk den noen uker senere. Men de er BILLIG! Har noen bestilt produkter av dem i det siste eller lignende ? Har de blitt bedre nå ? Tenkte å bestille en billig bærbar elns Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Amentio sitter vel ikke med noe på lager selv såvidt jeg vet. De har avtaler med leverandører som sender for dem, som f.eks. Norek. Ulempen hvis du bestiller mange ting er at du kan få varene i mange pakker fra forskjellige steder. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Aldri tatt mer en 10dager fra bestilling til levering (altså att jeg har varen i hånda). Jeg handler ofte der, pga pris. Har kun hatt service en gang og den gikk greit. Hørt om andre som krangler med servicer der, men det finner du alle andre steder også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå