Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kraftig fårstuet ankel

.AN.XVIII.IV:.

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å tråkke over høyre ankel, og fikk en kraftig fårstuelse i den, den 8 desember. Nå mener jeg det har godt en god stund siden da det skjedde men forsatt så føles ankelen min ikke helt god. Hvor lang tid tar det før den leges helt 100% igjen? eller er det noe galt med den? Håpe på raske svar! får jeg trenger det! og på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan aldri si noe presist tidspunkt om nesten noe som helst i kroppen. Slike forstuelser tar alltid litt tid å lege helt igjen, så hvis du unngår kraftige påkjenninger en stund til så tror jeg det vil lege skikkelig. Påkjenninger gjør det bare verre, og det tar da lengre tid før det leges helt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Du kan aldri si noe presist tidspunkt om nesten noe som helst i kroppen. Slike forstuelser tar alltid litt tid å lege helt igjen, så hvis du unngår kraftige påkjenninger en stund til så tror jeg det vil lege skikkelig. Påkjenninger gjør det bare verre, og det tar da lengre tid før det leges helt.

gå til en fysioterapaut. der vil de hjelpe deg med måter du kan trene opp ankelen igjen. du bør nok bør trene den opp igjen. Vet ikke hvor kraftig overtråkk der er snakk om, men sjangsen er 50 % for å tråkke over på nytt det første halve året etter, deretter synker prosenten hvis du har hvert flink med opptrening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...