snorri Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hjelp... Jeg installerte Mafia i dag, men da jeg skulle spille det, viste det seg at lyden var litt uvanlig. Stemmer fra folk i byen (ikke fra noen direkte involvert i oppdraget), og andre lyder som bl.a. slag på vegger, balltreslag, pistolskudd o.l. er dobbelt (tror jeg) så raske som vanlig, og derfor kommer de ut som noen slags Donald Duck-stemmer... Jeg har prøvd å un-installere det, og installere det på nytt, men møter samme problem. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Gi oss litt mer informasjon om hvilket lydkort du har, drivere, annen hardware osv...Det er litt lettere å hjelpe da Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har et Abit NF7-S, bruker det innebygde lydkortet. Sammen med AMD XP2400+, 512MB DDR-RAM og en 120GB WD SE HDD. Bruker de nvidia, nforce og lyd-driverne som følgte med. (Skriver fra en annen sin bruker konto) ---Meet-Loaf--- Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du må avinstallere Andeby-patchen så skal det funke bra.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 selv opplevde jeg at lyden i BlackHawkDown la ca 1 sec bak slik som det skal være.(altså at lyden var for treig :wink: ) da kom jeg på at jeg vet en tidligere andledning hadde slått av "Lydakselerasjonsnivå for maskinvare" i dxdiag sjekk ut dette: 1.Start 2.Kjør 3.Skriv "dxdiag" 3.Velg arkfane lyd da funket lyden hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå