ullvott90 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg ønsker å studere psykologi ved NTNU - Dragvoll. Har hørt at det er vanvittig vanskelig å komme inn på selve profesjonsstudiet som gir grunnlag for å kunne bli psykolog. Hvis jeg tar årsstudium i psykologi og går videre med en bachlergrad innen dette, hva kan jeg da jobbe med etter disse årene? Jeg lurer også på om fagbøkene knyttet til årsstudiumet er på engelsk? Blir glad for alle svar! Endret 14. januar 2009 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har en bekreftelse iallefall. Det var 4 plasser ledig videre hvor et firesifferet tall søkte med bare A. Psykologi er et "fylle opp poeng" fag og 90% av alle som ikke vet hva de skal begynne på tar det, så studiet har et dårlig stempel/rykte på den måten. Det er synd for de som faktisk går der pga de vil gå der. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du mener ikke 40 plasser? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Profesjonsstudiet der man blir psykolog /master eller hva det blir. Var ett år her de tok inn 4 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå