Killer_DT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har bare fire favoritter: System of a Down Apex Twin Beatles Beachboys Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Må kaste meg på musikklinja jeg også. 1. Dream Theater 2. Symphony X 3. Pagans Mind 4. Tritonus 5. Spiral Aachitect 6. Shadow Gallery 8. Iron Maiden 9. Dimmu Borgir 10. Children of Bodom ( bordom...? ) Og mange mange mere, kunne gått opp til topp50 lett jeg tror jeg. [edit] Rettet tyrkleifer. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Sorry, skal skjerpe meg, er litt n00b på dette forumet enda, beklager feilene mine.. :oops: og vi liker heller ikke 20 ganger etter hverandre. max er 3 syns jeg :x 28 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Vi? Et lite anfall av schizofreni? Og hva er rå musikk, i grunn? Ja, ja: My Dying Bride Darkthrone Veruca Salt Windir Immortal Cypress Hill Gåte Old Man's Child Trelldom Behemoth jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå