Øystein.F. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Om du elskar ei utfordring, bør du ta ein alvorleg kikk på Bionic Commando. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kommer til å skaffemeg dette uansett Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 av det jeg har sett så tror jeg dette kon bli et jævli bra spill. spes MP ser veldig god ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Godt mulig jeg tar feil, men sist jeg sjekka, så kommer da dette spillet til PC også? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 fra hjemmesiden: Arm yourself! The 20 year wait is over as Bionic Commando swings back into action on Xbox 360, PLAYSTATION3 and PC. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Skal ærlig innrømme jeg har lengtet etter utfordringer i spillmarkedet i det siste. Alt skal være så "enkelt å plukke opp" og gjør spillene i mine øyne alt for lette. Hard er blitt det nye medium, og easy er bare ufattelig tåpelig til tider (kan stort sett ikke dø) Spillene må likevel belønne spillerne, så håper Bionic Commando finner en hårfin balanse Vi får vente i spenning! Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har sett på et par videoer av Bionic Commando, og det ser definitivt ut til å glede gameren inni meg xD Blir nok noe å skaffe seg dette ja Lenke til kommentar
Stirner Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Nå må gamer.no rakke ned på at spill er vanskelige. Spill SKAL være utfordrende. Det at mange wii-spillere ikke liker å ikke kunne surfe gjennom spillene på en time, får bare være. De leser ikke gamer.no uansett! Endret 15. januar 2009 av bb1984 Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har Wii. Jeg leser regelmessig på gamer.no. Behold! Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette ser så altfor fryktelig tøfft ut. Liker alt med spilldesignet. Det er slike spill som gir meg lyst til å jobbe med spilldesign! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Nå må gamer.no rakke ned på at spill er vanskelige. Spill SKAL være utfordrende. Det at mange wii-spillere ikke liker å ikke kunne surfe gjennom spillene på en time, får bare være. De leser ikke gamer.no uansett! Eg rakkar ikkje ned på det for at det er vanskeleg, eg seier det er vanskeleg. Det er ein forskjell Eg har god tru på spelet, men det må jo vere lov å informere om at det kan bli hard kost for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg