Bulfen Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Prøver igjen, tatt noen bilder på tur, så legger ut et jeg tok. Nikon D60 Lukker 1/30 Blenderåpning f/4,0 Brennvidde 55 mm Iso 280 Orginalen nederst, vil ha kommentarer på komposisjon. Jeg syns komposisjonen fungerer, men som nevnt tidligere er jeg en amatør, så kanskje deres trente øyer ser det bedre enn meg Endret 14. januar 2009 av Bulfen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm. Komposisjonen fungerer ikke synes jeg. Halve bildet er jo sort, spesielt på det sort-hvite. Men, jeg liker litt stemningen i det sort-hvite, og siluetten er tydelig nok til at man ser hva det er, så en tightere crop og litt lysere himmel hjelper på. Lenke til kommentar
emero Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Du mener sort/brunt...? Solnedganger i s/h er krevende, og dessverre synes jeg ikke det funker her. blir for lite kontraster, kanskje. er ikke sikker på hva som er greia, for å være helt ærlig. fargebildet synes jeg funket fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå