beyer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vell har sett litt på nette og årøvd ut litt av det som står der. men funker ligsom ikke. jeg har en usb kabel som jeg kan koble psp til pc'en. jeg har et programm som gjør filmene til mp4 drit men jeg får ikke lagt dem inn pga at jeg ikke finner noen slags filer en savedata og system. kan noen pliks hjelpe meg? skal snart på tur og hadde vert kult med noen filmer. og har lett igjennom alle filene og finner ikke noe game, music eller andre filer. hjelp plx plx Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har du satt inn et minnekort da ? Lenke til kommentar
beyer Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 ja jeg har det. har en pro duo 4gb minne brikke. men finner forsatt ikke de filene. må jeg opprette de på egen hånd eller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du må lage en mappe som heter VIDEO (hvis jeg ikke tar feil, er lenge siden jeg tok over filmer til PSP) og legge filmene i den. Lenke til kommentar
beyer Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 ok. men i hvem mappe? rett inn i psp mappen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 PSP/VIDEO tror jeg. Men er ikke helt sikker, kan sikkert sjekkke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
beyer Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 OK. mekka noen mapper nå med navn VIDEO og GAME men saken er at psp finner ingen filer en de ifra de spillene jeg kjøpte med. Lenke til kommentar
beyer Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 noen som har noe ideer om hva jeg kan gjøre med det slik at det funker? Lenke til kommentar
beyer Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 trenger hjelp. plx svar hvis du vet noe Lenke til kommentar
DreamCrack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Du skal bare lage en mappe som heter "VIDEO" inne på memorysticken og legge filmene inn der. Sånn som Kris. sa. Hvilket program bruker du til å konvertere forresten? Anyway, prøv dette her: http://www.pspvideo9.com/ tror det skal funke ganske så fint Mulig det konverterings programmet legger inn de riktige mappene inn på memorysticken også, men er ikke helt sikker. Da skal "VIDEO" mappen komme atomatisk, men som sagt er ikke helt sikker på om det stemmer. Hvis du prøver å legger over nedlastede ulovlige spill vil ikke det funke utenom at du har hacka pspen din. Endret 15. januar 2009 av DreamCrack Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gå på instillinger på PSP og formater minnesticken. (Husk og legge over savefilene på PC-en først) så skal du ha fått mapper. (Ene for og legge film i (den heter Video osv) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det går å formatere den for å få mappene, ja, men er det ikke mye lettere å bare lage en ny mappe som heter VIDEO? Lenke til kommentar
DreamCrack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Mulig man må formatere memorysticken før man gjør noe sånn som Quakecry sier. Tror kanskje http://www.pspvideo9.com/ gjør det også for deg og legger inn mappene etter formateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå