thorou Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hei. Akkurat kjøpt med et speilrefleks kamera. Hadde et kompaktkamera før. Her er et av de første bildene jeg har tatt med det. Ble ganske fornøyd. Noen som har noen meninger? Endret 14. januar 2009 av thorou Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Kult bilde. Hva er det? Lenke til kommentar
thorou Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Kult bilde. Hva er det? Det er saft Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Tøft bilde! Skulle kanskje fått blitzen til å belyse litt mer, men mulig du har redigert bort bakgrunnen? Lenke til kommentar
thorou Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Tøft bilde!Skulle kanskje fått blitzen til å belyse litt mer, men mulig du har redigert bort bakgrunnen? Ja det stemmer, Bakrunnen ble veldig rar da jeg tok bilde. så jeg prøvde å redigere vekk noe av den. Håper det ikke syntes for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå