TonyRomo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvem kommer til superbowl XLIII i Tampa Bay? Jeg tipper Steelers - Cardinals... Hva tror dere? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har også tro på at Steelers kommer seg til Superbowl. Steelers har vunnet over Ravens i begge kampene som har blitt spilt i år (23-20 og 13-9). Det blir et tøft oppgjør, men jeg tror Steelers trekker det lengste strået nok en gang. Cardinals spilte en utrolig god kamp mot Panthers, men mye kom også pga Delhomme spilte en utrolig dårlig kamp med 5 interceptions! Eagles var ikke like imponerendes mot Giants. Men jeg tror det er Eagles sitt forsvar som kommer til å avgjøre det oppgjøret. Så Steelers - Eagles er mitt tips. Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror også kampbildet var litt falsk i Charlotte, Carolina. Jake Delhomme sto for 6 turnovers, 5 interceptions og 1 fumble. Når quarterbacken tar så dårlig hånd om ballen, vinner ikke laget fotballkamper. Når det er sagt så syntes jeg Cardinals, anført av Kurt Warner, Larry Fitzgerald og en enorm defensiv prestasjon(I tillegg manglet de Anquan Boldin), utspilte Panthers så til de grader at man ikke kan bortforklare det med turnovers og fumbles. Larry Fitzgerald hadde 8 receptions á 166 yards, og dominerte som han har gjort hele denne sesongen igjennom. Jeg tror det er nettopp denne duoen som fører Cardinals til Tampa Bay. Kurt Warner og Larry Fitzgerald virket nesten ustoppelige, og jeg tror Eagles kommer til å slite Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Larry Fitzgerald og Kurt Warner kommer til å være forskjellen mellom Pittsburgh og Arizona i superbowl. Den duoen er er ustoppelig... Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Til alle dere som ikke har viasat sport, og ikke vet om puber osv. Her er en bra stream fra NBC, det er pre-game show nå til de av dere som er interesserte! http://cdn1.ustream.tv/swf/4/viewer.86.swf?cid=1/491002 Lenke til kommentar
agail Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Til alle dere som ikke har viasat sport, og ikke vet om puber osv. Her er en bra stream fra NBC, det er pre-game show nå til de av dere som er interesserte! http://cdn1.ustream.tv/swf/4/viewer.86.swf?cid=1/491002 Den funker ikke Lenke til kommentar
TonyRomo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Så på livesport247, og det er bare en ting og si om den saken... bra kvalitet! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forbanna bra finale. Arizona ødela for seg selv med for mange fouls, ellers så hadde de vunnet, og Pittsburgh hadde jo gull med den Int Return til Harrison. Helt drøyt. Unnet virkelig Kurt Warner en ny ring, tror ikke han får flere sjanser. Kudos til Steelers, fantastisk lag med fantastiske spillere. Mike Tomlin er virkelig et geni som Head Coach! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, rett som du sier. Rå finale. Har ikke noe forhold til fotball, så valgte derfor å holde med Cardinals ettersom jeg satte penger på de. Halvveis ut i kampen var jeg nesten sikker Steelers hadde det, men så begynte endelig Warner og Fitzgerald å fungere og dermed var det plutselig snudd på hodet. Så vet vi alle hva som skjedde etter det. Veldig morsom kamp som kunne tippe alle veier i slutt minuttene. Ses om 1 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå