simenss Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er på jakt etter to bøker til en oppgave om konflikten i Midtøsten. Begge bøkene må være skrevet av norske forfattere. Den ene må være pro-Israel og den andre pro-Palestina. Med andre ord er jeg ute etter to bøker som gir et subjektivt bilde av konflikten for begge parter. Tips? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du trenger ærlig talt ikke bøker når du har poltikk og samfunn-delen. Der ser du fort hva pro-israel folk og pro palestina folk mener. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hehe, ja, det er nok sant. Men oppgaven krever norsk litteratur, og tror dessverre ikke forumet kommer inn under den kategorien Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, da vet jeg ikke hvor mye jeg kan hjelpe deg Lenke til kommentar
cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 "Bosettere på hellig grunn" av Hanne Eggen Røyslien. Handlar om jødiske busetjarar i Israel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå