Ptah Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hei ! jeg plages med å åpne en port til utorrent. har prøvd en del nå men ingenting funker. noen forslag ? takker ja til forslag til nr. på port og =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har samme ruter. Jeg oppdager at etter jeg har lastet ned mengder data over lengre tid via torrent så har jeg etterhvert mistet "v" tegnet nederst som betyr at alle porter er åpne og ok. Jeg har en mistanke om at telenor stenger noen porter som er grunnen. Jeg har også mistanke om at dette kan påvirke xbox live i tillegg. Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har samme ruter. Jeg oppdager at etter jeg har lastet ned mengder data over lengre tid via torrent så har jeg etterhvert mistet "v" tegnet nederst som betyr at alle porter er åpne og ok. Jeg har en mistanke om at telenor stenger noen porter som er grunnen. Jeg har også mistanke om at dette kan påvirke xbox live i tillegg. skjønner med hvordan i helvette fikk åpna porten ? ganske mye nå og funker faen ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå