kosvalds Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har store problemer med mitt Sapphire Radeon 9700 Antlantis kort. Probleme er når jeg skal starte på nytt, skjermen er svart men maskinen går. Når jeg bruker reset knappen virker alt ok. Får også opp feilmeldinger om problemer med sjermkort. Har prøvd alle drivere som er å få tak i, men det hjelper lite. Er det noen som har gode forslag ? Asus P4G8X Deluxe Intel Pentium 4 2.53 GHz Corsair XMS3500 DDR-DIMM - 256 MB - PC3200 x 2 Sapphire RADEON 9700 Atlantis Western Digital Caviar WD1200JB 7200RPM Special Editi Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Sikker på at alle ledningene står i riktig? Det kan være at en av ledningen ikke er i hardt nok. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har store problemer med mitt Sapphire Radeon 9700 Antlantis kort.Probleme er når jeg skal starte på nytt, skjermen er svart men maskinen går. Når jeg bruker reset knappen virker alt ok. Får også opp feilmeldinger om problemer med sjermkort. Har prøvd alle drivere som er å få tak i, men det hjelper lite. Er det noen som har gode forslag ? Asus P4G8X Deluxe Intel Pentium 4 2.53 GHz Corsair XMS3500 DDR-DIMM - 256 MB - PC3200 x 2 Sapphire RADEON 9700 Atlantis Western Digital Caviar WD1200JB 7200RPM Special Editi Samme dritten slet jeg med. Ente med at dem kom å bytta kort for 1 uke siden. Hva som var defekt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Ja11a Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 har du prøvd å justere litt på memory timings på ramen din ? samma skjer hos meg hvist jeg kjører for aggresiv mem. timing. Da klarer den ikke en reboot, alt går men ikke noe skjer på sjermen å den går i vilemodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå