T3X4C0 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Heisann Jeg driver mye med gaming og da trenger jeg å snakke mye på Ventrilo etc. Jeg har ett veldig godt lydsystem som jeg bruker, da jeg ikke klarer å bruke Headphones med mic. Er det noen som har ett tips til en separat mic med høy kvalitet, som kan klipses på skjorta elns? Ser helst at den bruker jack, men kan også gå for USB. Trenger ikke å være norsk butikk, kan gjerne kjøpes fra utlandet. Takk for råd. Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heisann Jeg driver mye med gaming og da trenger jeg å snakke mye på Ventrilo etc. Jeg har ett veldig godt lydsystem som jeg bruker, da jeg ikke klarer å bruke Headphones med mic. Er det noen som har ett tips til en separat mic med høy kvalitet, som kan klipses på skjorta elns? Ser helst at den bruker jack, men kan også gå for USB. Trenger ikke å være norsk butikk, kan gjerne kjøpes fra utlandet. Takk for råd. på elkjøp har de fine micer som du kan ha på bordet eller på sia av skjermen eller på en vegg ect. de er ganske bra Lenke til kommentar
T3X4C0 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Takk for svar! Har litt ymse erfaringer med de micene, desverre. Tenkte litt mer "high end mic". Finnes det noen sider som driver mye med slikt? Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Takk for svar! Har litt ymse erfaringer med de micene, desverre. Tenkte litt mer "high end mic". Finnes det noen sider som driver mye med slikt? åja såpass avangsert nei da melder jeg meg ut. Lenke til kommentar
T3X4C0 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 *bump* Ingen "lydguruer" her som har noen tips til enten sider med slike ting eller en faktisk mic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå