Gå til innhold

Problem med driver til Geforce GTX 295

HSB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problem med driver jeg ogs som trådstarter, henger seg på midten av instaleringen og på slutten så står det "no changes has been made to your system....." googlet meg fram til at 185.20 funker best, ohh godt at det er noe driver relatert og ikke defekt kort jeg fikk.

OT: Vittig bestilte point of view fra multicom, og haha pow kan jo ikke pakke kortene skikkelig engang, måtte sende det tilbake siden det lå løst i boksen, det samme gjorde kkort nummer 2 og metall brakettet var litt bøyd da også! Er det mulig for en inkompetanse.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Gjorde som Kraa sa :) funket alle tiders, takk Kraa.

Merkelig fins det folk som ikke har dette problemet ? Alle 295 må jo vell ha det samme problemet for alle ?

Btw jeg fant 2 install.exe når jeg skulle til og installere etter å ha fjernet physX exe'en, den ene hette performance drivere!......noen som vet hva det er ?

P.s. jeg hadde 181.22 fra før av i international utgave, men når jeg skulle laste dem ned på nytt så var ikke int versjonen der mer :ø hva kan det komme av ? Har nylig reinstalert vista og ikke giddet og installer norsk språk pakke som jeg hadde før, er det årsaken ?

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...