Gå til innhold

Problem med driver til Geforce GTX 295

HSB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned rivatuner og sjekk hvor varmt kortet ditt blir. Kan ver varme relatert, kan ver din psu er for svak. Evnt du har koblet opp strøm feil, enkelte brukte molex overganger som xfx sier i manualen at det skal ikke gjeres. Men hvis farcry 2 fungere med en annen driver så hadde jeg ikke giddet å stresse med det.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar
Prøvd å reinstallere hele operativsystemet for så å legge inn driveren?

For min del kan jeg ikke helt se vitsen med det, da jeg har helt nytt system, og installerte vista for første gang på det for 2 dager siden.. Det funker iallfall greit nå,skjønner egentlig ikke hvordan, da jeg bruker 181.20 driveren, den skulle jo ikke funke? :p

Lenke til kommentar

Sitter nå på 9800GX2 og får ikke enn en eneste driver.

Prøvd nyeste beta og 10 hakk nedover.

Prøvd å slette og legge inn drivere i sikkerhetmodus

Reinstall vista 3 ganger.

Uansett hvilken driver jeg legger inn kommer det opp (ikke tilgjengelig) ingen driver funnet osv.

Ved innlogging blir alt svart, F8 fungerer men da ingen driver funnet.

Dette skjedde først da jeg skulle legge inn fra nvidias side , den siste driveren.

Noen forslag? Nå ligger 295kortene på posten. Regner med like mye krøll her.

Hva med å oppdatere biosen på skjermkortet?

post-64596-1232364506_thumb.jpg

post-64596-1232364509_thumb.jpg

post-64596-1232364514_thumb.jpg

post-64596-1232364518_thumb.jpg

post-64596-1232364787_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg har løsningen på driver problemmet i VISTA :!: . Fant ut svaret i en annen side. Last ned driveren hoss Nvidia. Anbefaler den nye 181.22. Kjør filen så pakker den ut filene på C:\Nivdia\181.22\English\filene. Ta vekk Nvidia Physx 9.xxx.exe driveren fra mappen. Og kjør setup. Nå funker innstallasjonen 100% og blir ferdig på 10-15 sekunder. Restart og begge skjermkorta funker i Device Manager. Innstaler physk drivern 9.xxxx. Får jeg lurte fert hvorfor Vista driveren bare hang seng opp osv. Kjøpte XFX 295GTX på komplett 4500kr.

Lenke til kommentar
Hei jeg har løsningen på driver problemmet i VISTA :!: . Fant ut svaret i en annen side. Last ned driveren hoss Nvidia. Anbefaler den nye 181.22. Kjør filen så pakker den ut filene på C:\Nivdia\181.22\English\filene. Ta vekk Nvidia Physx 9.xxx.exe driveren fra mappen. Og kjør setup. Nå funker innstallasjonen 100% og blir ferdig på 10-15 sekunder. Restart og begge skjermkorta funker i Device Manager. Innstaler physk drivern 9.xxxx. Får jeg lurte fert hvorfor Vista driveren bare hang seng opp osv. Kjøpte XFX 295GTX på komplett 4500kr.

Takker, dette fungerte for meg ihvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

takker for hjelpen kraa, + i boken til deg. Var en milimeter i fra å sende kortet i retur! hade vert et marerit da!

Seter stor pris på for alle som hjelper til når noe ikke virker.

HDMI utgangen på kortet har jeg et problem, får ikke noe bilde. må bruke dvi\hdmi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...