AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Hei! Tok dette med det nye kamraet mitt! Kjenner ikke kamraet så godt enda, men kan Nikon basicen.... Konstruktiv kritikk, på komp. s/h konvertering og budskapet (vis noen klarer å skjønne det da).. MVh Andreas Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes det hadde vært kulere hvis hele logoen var skarp.. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes det hadde vært kulere hvis hele logoen var skarp.. Trur det jeg å, prøve det neste gang OT: greit jeg legger deg til på ps3 en? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg synes det hadde vært kulere hvis hele logoen var skarp.. Trur det jeg å, prøve det neste gang OT: greit jeg legger deg til på ps3 en? Høres bra ut Hvilken linse er brukt forresten? Og annen info? Ja, det kan du gjerne gjøre Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 jeg bruker kit objektivet til d90. 18- 105 mm... Exif: F: 5.6 Lukker tid: 1/ 250 ISO: 250 Brennvide: 75mm Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Om du øker F-verdien burde det være mulig å få hele logoen skarp : ) Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Om du øker F-verdien burde det være mulig å få hele logoen skarp : ) vet, ble litt for lite dybde skarphet takk Edit: skrive feil Endret 14. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Fra en ikke fotograf: Hadde hele logoen vært skarp så hadde dette vært ett kjempe bildet som hadde passet inn i huset mitt med tanke på stil! Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Om du øker F-verdien burde det være mulig å få hele logoen skarp : ) vet, ble litt for mye dybde skarphet takk Det er vel for lite dybdeskarphet her. Men jeg er vel egentlig enig at det behøvs at hele logoen er i fokus. Kan nok bli vanskelig med den vinkelen dog, men vi får se når/hvis det kommer en ny versjon. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Om du øker F-verdien burde det være mulig å få hele logoen skarp : ) vet, ble litt for mye dybde skarphet takk Det er vel for lite dybdeskarphet her. Men jeg er vel egentlig enig at det behøvs at hele logoen er i fokus. Kan nok bli vanskelig med den vinkelen dog, men vi får se når/hvis det kommer en ny versjon. Kommer en ny versjon så fort jeg får besøk av bestefar igjen, hans bil skjønner du Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Fra en ikke fotograf: Hadde hele logoen vært skarp så hadde dette vært ett kjempe bildet som hadde passet inn i huset mitt med tanke på stil! Tusen takk Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Som de andre sier: Prøv å få hele logen i fokus, litt mer dybdeskarphet hadde klart å gjøre seg i bildet. Dessuten må du gjerne droppe selective colour, for det er en faktor jeg anser for å være ødeleggende. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Som de andre sier: Prøv å få hele logen i fokus, litt mer dybdeskarphet hadde klart å gjøre seg i bildet. Dessuten må du gjerne droppe selective colour, for det er en faktor jeg anser for å være ødeleggende. Alle har sin smak, og det er greit, men syntes at dette bildet hadde blit litt kjedlig uten den knæsje blå faregen toyota har på hybrid symbolet sitt... Takk for alle innspill Endret 14. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå