Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Du sier du er veldig moden for alderen; og at din 14 år gamle hale er like moden som deg. En 14-åring er og blir en 14-åring; ikke en 25-åring. Ikke ta deg vann over hodet nå. Du mener altså at jenter på fjorten år ikke kan være like moden som meg, og jeg har da aldri sammenlignet meg med 25 åringer. Virker som om du har møtt fjortis jentene som smører seg inn med brunkrem og ikke er så smart, de typiske "Brunkrembertene"... Vel, hun jeg er sammen med er ikke det, for jeg greier ikke slike jenter, så vet du det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lars: Det kan jeg si meg enig i; men med begrensninger. Begrensninger som brytes her. Mulig det lar seg gjøre, men jeg tror samen smører på i gode, feite lag. Sameronny: OK. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Et spørsmål, hva er det jeg smører på med her Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kniv regner jeg med. Du skryter på deg at du er så moden for alderen. I tillegg skryter du på deg at fruen er like moden som deg. Altså er din 14-åring like moden som en 17-åring. Og ikke en hvilken som helst 17-åring, men en som sier han er mer moden enn de fleste på hans alder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Så du konkluderer med at jeg er en unge, som tror han er mer voksen enn det han er.... Jaja, det får da være din mening! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dette er ikke uvanelig ! ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Dette er ikke uvanelig ! ! Slapp av, jeg planlegger ikke å sette unge på henne... Virker jo som om dere tror jeg kun er ute etter sex Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Du er gutt, er du ikke? Og du er ikke impotent? Da har man lyst på sex. Endret 18. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Du er gutt, er du ikke? Og du er ikke impotent? Da har man lyst på sex. Haha Men seriøst. 14! Jeg skal prøve å holde kjeften lukka, siden dette er posta i Gledesutbrudd og ikke Samvil-delen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 14 er for drøyt, ja. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 *host*Finnmark*hark* Jeg lo Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om han sier han ikke skal ha sex med hun så skal han sikkert ikke det. Enda, og når de da gjør det så er de begge to 100% klar, eller rundt der. Bedre at hun er med han enn en annen 17åring som bare puler og stikker. Lykke til videre sameboe. Og niko_90, diggbar avatar. Husker ikke hvilken tråd det var så tar det bare her. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Om han sier han ikke skal ha sex med hun så skal han sikkert ikke det. Jeg ville ikke sagt til faren til min kjære at jeg tar henne. I'm still doing it. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Du er gutt, er du ikke? Og du er ikke impotent? Da har man lyst på sex. Haha Men seriøst. 14! Jeg skal prøve å holde kjeften lukka, siden dette er posta i Gledesutbrudd og ikke Samvil-delen. Hun er 14 nå, og blir 15 iløpet av året, sorry fordi jeg har bursdag i Januar Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hva faen har det med saken å gjøre? Du er da ikke en dag yngre/eldre enn du er bare fordi du fyller år i januar. Endret 19. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hva faen har det med saken å gjøre? Du er da ikke en dag yngre/eldre enn du er bare fordi du fyller år i januar. Dere gjør jo det veldig klart at det er galt at en på 17 er sammen med ei på 14... Hadde jeg og henne byttet bursdag, hadde hun vært 15 nå og jeg 16... Skjønner du hva jeg sikter til! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hadde jeg og henne byttet bursdag, hadde hun vært 15 nå og jeg 16... Skjønner du hva jeg sikter til! Og hadde hun bytta bursdag til 1990 og du gjort det samme hadde dere begge vært 18/19! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dere gjør jo det veldig klart at det er galt at en på 17 er sammen med ei på 14... Hadde jeg og henne byttet bursdag, hadde hun vært 15 nå og jeg 16... Skjønner du hva jeg sikter til! Dette er jo tankegangen til et barn. La meg fortelle deg en liten historie. Jeg har to kusiner på min mors side. Den ene er født i 1990; den andre i 1991. Den ene har bursdag et par måneder etter den andre. Når disse var små påsto den yngste hardnakket at de var like gamle, siden begge var (f. eks.) åtte år gamle når hun hadde fylt, og den andre fortsatt ventet på sin bursdag. Det er dette du gjør nå, så det bildet du prøver å konstruere av deg selv som over gjennomsnittet moden faller i bakken, og knuser. Lenke til kommentar
Noes Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Rolig folkens! Hun blir 15 snart jo! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortsatt ikke gammel nok til å få kjepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå