sphaa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) HVIS DU HAR LETT FOR Å BLI PROVOSERT \ SUR PÅ ET FORUM BØR DU TRYKKE "TILBAKE" NÅ, OG IKKE KOM TILBAKE!!! DU ER HERVED ADVART! Her inne tenkte jeg at alle som føler ett behov for å forsvare konsollen sin kan få utfolde seg og sine meninger. Dette er ment som en useriøs post hvor man kan rope og skrike mens en kommer med både gode og dårlig argumenter for at "min" konsoll er best. Ideen kom jeg på etter å ha blitt lei av krigene som ødelegger alle tråder som i utgangspunktet handler om noe helt annet. Så hvorfor ikke prøve å lage en tråd der man kan kle på seg boksehanskene og gå til krig?! Det kan jo bli morsomt. Til Moderator: Jeg kan se for meg at denne tråden fort kan bryte flere av retningslinjene når det kommer til seriøsitet, respekt for medmennesket og dens meninger, men allikevel. La oss nå ha en krigssone hvor vi kan utfolde oss. På denne måten kan alle som føler et behov for å forsvare sitt konsollkjøp få utløp for trangen sin. Kanskje kan en slik tråd redusere "fanboy"-krigen i andre tråder. Trur også de fleste av oss vil se humoren i alt det teite som kommer til å bli skrevet:) Jeg kan begynne: Jeg har kjøpt en wii og mener dette er denne generasjonens beste konsoll på grunn av styrings systemet. Jeg har spilt konsoll og pc i masse år, men jeg har aldri hatt det så morsomt som når vi samles fire stk for en runde bowling, boksing, marioparty eller golf i "tiger woods" Wii er også den første konsollen jeg føler jeg kan inviter jenter (damer i mitt tilfelle) hjem for å spille på uten å føle at jeg framstår som nerd. De andre konsollene føler jeg bare er ei videreutvikling av forrige generasjon, og generasjonen før det, og før det igjen osv... Jeg er lei den gamle måten å spille på så det var virkelig godt med noe helt nytt. Endret 14. januar 2009 av sphaa Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har både Wii og DS og synes helt klart de er de beste konsollene denne generasjonen. Wiien er det geniale styringssystemet, og DSen har to skjermer, der den ene faktisk er trykkfølsom. Dette gjør mange spill svært bra og nyskapende. På den annen side gir jeg blanke f'en i hva andre mener, så jeg gidder ikke følge med i denne tråden. Kos dere. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 inb4 thread closes Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 All konsoller suger. Spill tetris. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Fælt så "voksen" og seriøs alle for en gangs skyld skal være:) Dette er ment som en morsom tråd hvor man etter hvert kommer til å komme bort i veldig mange teite argumenter, men humor passer kanskje ikke inn i denne delen av forumet:( Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Wii har 30% større sjanse for å ødelegge tv'n din en Xbox 360 og Playstation 3, 50% hvis du har svette hender Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fælt så "voksen" og seriøs alle for en gangs skyld skal være:) Dette er ment som en morsom tråd hvor man etter hvert kommer til å komme bort i veldig mange teite argumenter, men humor passer kanskje ikke inn i denne delen av forumet:( Om du synes meningsløs skyttergravskrig mellom to grupperinger av nerder er morsomt burde du kanskje komme deg litt mer ut blant folk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Om det er teite argumenter man er ute etter, hvorfor leser man ikke bare de utalje tråder som allerede finnes??? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Om du synes meningsløs skyttergravskrig mellom to grupperinger av nerder er morsomt burde du kanskje komme deg litt mer ut blant folk. Jeg synes skyttergravskrig uansett mellom hvem er morsomt. Og jeg har et godt sosialt nettverk av venner så det går bra. Men takk for at du bryr deg:) Til bear: Det er jo det jeg er ute etter. Å få samlet alt i en tråd i stedet for å ha de fordelt ut i alle tråder der de ikke hører hjemme Endret 14. januar 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Glad jeg har PC og aldri er på konsollforumet (utenom nå) så jeg slipper hele krigen . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvilken krig, ser ihvertfall at trådstarter prøver å starte uten særlig hell. Eneste jeg håper på at det kommer flere gode spill til alle konsollene. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Glad jeg har PC og aldri er på konsollforumet (utenom nå) så jeg slipper hele krigen . oh yes. Men selv synes jeg at XBOX suger, bra spill men sugen konsoll. Andre er OK. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Xbox suger hva? Oreokjeksdyppet i melk? Endret 14. januar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er jo ikke noe og diskutere. Xbox 360 er best. PS3 suger geitepikk. Nintendo? Hva er det? Trodde de forsvant etter 8bit/16bit. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hvilken krig, ser ihvertfall at trådstarter prøver å starte uten særlig hell. Eneste jeg håper på at det kommer flere gode spill til alle konsollene. Ja, du har rett. Dette var en stor nedtur Mitt lille ønske om en skyttergravskrig kommer kanskje av at snowboardsesongen snart er i gang. Da holder jeg og alle vennenen mine på å kalle hverandre og drive useriøs mobbing for å få oss til å satse litt mer på hoppet. Men skyttergravskrig, useriøs mobbing og denn slags falt hvis ikke helt i smak her. Endret 14. januar 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Altså, tråder som denne har bare omvendt effekt, og med det mener jeg at sånne tråder oppmuntrer til videre fanboyisme i alle de andre trådene. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hvordan kan du si Xbox er best? Den suger jo mer enn mor di, bråker mer enn en fireåring som ikke får viljen sin og dør raskere enn elektroartikkler kjøpt på europris! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 All konsoller suger. Spill tetris. Papir Tetris? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er jo ikke noe og diskutere.Xbox 360 er best. PS3 suger geitepikk. Nintendo? Hva er det? Trodde de forsvant etter 8bit/16bit. I'm with that dude. -^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei takk, det er slettes ikkje noko behov for ein tråd for denne krigen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg