-MarL- Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Dumt spørsmål, men har ikke tid til lete. Hvor kan jeg finne den nyeste driveren til Hercules 9700 pro ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hos enten Ati eller Hercules. Velg selv. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html http://www.rage3d.com/ Nyeste driveren heter Catalyst 3.2 Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Er det verdt og oppdatere de til 3.2? Har hort en del ting om de. At man får bedre ytelse mef 3.1. Stemmer dette? Og at det er mye bugs i store spill som cs. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Noen har problemer 3.2 og andre ikke. Får man problemer med 3.2 så er 3.1 den driveren man skal velge. Snart kommer 3.3 og den vil gi Radeon 9700(Pro) en stor ytelseøkning. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Snart kommer 3.3 og den vil gi Radeon 9700(Pro) en stor ytelseøkning. Ikke skape forventninger nå da... Det kommer alltid slike uttalelser i forbindelse med driverreleaser. Den største tingen de burde fikse er vel Half-Life problemet... For de som spiller CS en del da Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 CS feilen vil bli fiksa i den nye driveren og ATI har lovet en pen liten ytelseøkning også ATI har holdt det de har lovet i det siste og jeg stoler på dem nå også :wink: Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 CS feilen vil bli fiksa i den nye driveren og ATI har lovet en pen liten ytelseøkning også ATI har holdt det de har lovet i det siste og jeg stoler på dem nå også :wink: Du skrev "stor ytelsesøkning" i forrige posten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå