Gå til innhold

download win xp

Lantador

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Unnskyld meg, men de som ikke har fått med seg at Warez er ulovlig, kan ikke ha spesielt godt innsyn i all verdens lover...

Selv om vi skulle ha piratkopier, betyr det ikke at du kan ikke har gjort noe gæli.

Er det regler her da? Nedskrevne altså...

Hva er best av GF3 og Radeon? :razz:

Hva er best av Intel og AMD? :razz:

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-18 23:57 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Selv har jeg aldri i mitt liv betalt for noe annet enn ett og annet spill, når det gjelder programvare... Jeg har 6-7 forskjellige windows versjoner liggende, ingen har jeg kjøpt. Ingen av kameratene mine har kjøpt noe windows heller. Hvis noen spør om jeg har noe nytt, og svaret er at jeg har kjøpt noe, da er det mange spørrende øyne som stirrer tilbake...

Lenke til kommentar

Mitt syn er ganske enkelt :smile:

For dere som ikke er proffesjonelle og ikke jobber i en offentlig etat så er det bare og last ned alt dere klarer av såkalt warez..

Dette begrunner jeg i att vis man har en pc så er det klart att man må ha programmer til den eller s vil jo ikke PC-en virke ...akkurat som TVen...

så til dere alle hobbybrukere og normale konsumister !ripp it !!!

men men er man proff og tjener penger på data eks grafiker/design så betaler man seff får eventuelt grafikkprog osv..

men er man bare en som liker og prøve litt og ha det gøy så for all del la kreativiteten utfolde seg , så kan det jo hende att det blir en proff av deg :smile:

ellers syntes jeg man primært skal betale for spill , vis man ikke er lutfatig da og elsker robin hood :smile:

hilsen "robin of locksley"

hehehehehe

Lenke til kommentar

- sjøl om det ikke kan forsvares, så er vi 'stappa' med warez...

- uten, så hadde jeg hverken hatt musikk ( WinMX ) eller liv i HDD'en ( PMagic ), fordi det blir aldri til at jeg legger penga på bordet til lisens -

- og de som våger å vifte med moralsk pekefinger blir enten oversett, dulla med eller pent pakka og sendt til Sibir.

...men det hører liksom ikke hjemme i et seriøst forum å utvikle debatten heller - siden vi vet svaret: hadde det vært oss sjøl som hadde mekka så fete programmer, ville vi kjempa desperat for å få lønn for strevet.

Er greit i gode tider, men når bransjen sliter... kanskje jeg endrer holdning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...