RasmusKRiis Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Noen tips jeg bør tenke på når jeg tar bilder ved sjøen? Endret 14. januar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du kan også teste polariserings-filter dersom sola titter fram. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Motiv: det er fort gjort å glemme å finne noe sentralt motiv når du er ved sjøen, samtidig er det ofte flust med detaljer som kan bli spennende Eksponering: mye lys himmel og/eller mye mørk sjø kan gjøre eksponeringen vanskeligere. Følg med på historgrammet Endret 14. januar 2009 av kaian Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Skaff deg et gradert gråfilter. Det gjør ting litt lettere med tanke på eksponering. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 beskytt optikken... Saltvann er ikke særlig bra å få på ytterste glasset Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eneste fornuftige bruksområde til UV-filter. Sist gang jeg brukte det var da jeg tok bilder av skjærgården vest for Karmøy i en liten robåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå