fulmar Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Ok, jeg vet at dette er et heller kjedelig objekt å ta bilder av, men trenger de inspill som jeg kan få. ISO 200, 250mm, f/5,6, 1/200sec. Rimelig hardt croppet Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Dette må vel være et greit månebilde. Har i allefall ikke noe i nærheten selv. Er ikke så veldig fasinert av månebilder men syns dette var helt greit. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Dette er bare ett av tusen månebilder tatt med objektiv som ikke klarer å produsere stort bedre. Du kunne, om ikke annet brukt iso 100, men tviler på det hadde gjort noe synlig forskjell. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Du kunne, om ikke annet brukt iso 100, men tviler på det hadde gjort noe synlig forskjell. Takker for tilbakemelding. Har prøvd ISO100 og, men i mine øyne gav det ikke noe ekstra. Tror også (håper) at dette er maks av hva en kan forvente av dette objektivet. )Var vel egentlig den kommentaren jeg ville ha). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå