sico Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg er en gutt på 20 år som har trent i 3-4 mnd, og har til nå ikke brukt noen form for kosttilskudd. Nå har jeg allikevel planer om å starte med dette for å maksimere effekten av treningen, og jeg har da tenkt til å begynne å ta kreatin og protein. Det jeg lurer på er hvordan jeg bør bruke dette? Altså hvordan jeg bør kombinere de to, og når jeg bør ta de forskjellige osv. I tillegg lurer jeg på hva som anbefales av designer protein og "vanlig" billigere protein? Og er det nødvendig å bruke mer enn en type protein? ser f.eks. at de på proteinfabrikken har en egen "natt-protein", og lurer på om sånt virkelig er nødvendig? Ble kanskje litt mye, men håper det er folk med en del kompetanse der ute som kan svare meg Lenke til kommentar
rolax Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Leste litt på dette nattproteinet. Ser ut til å være nytt. Vil tippe at det er for å tjene litt ekstra penger. Folk har klart seg opp til i dag uten "nattproteiner" - tror vi skal klare oss i tiden fremover også men når det er sagt, så er jeg ingen ekspert. Selv bruker jeg nutrisport sin. Den kan du finne her Selv bruker jeg ikke kreatin, så jeg kan ikke gi deg noen råd der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå