Hackerboy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei! Har tenkt og kjøpe meg et hjemmekinoanlegg, men har ikke peiling. Skal være så billig og bra som mulig. Skal kobles til prosjektor. Budsjettet til dette er på rundt 5 laken. Noen forslag? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Litt under: Logitech Z-5500 Litt over: Dynavoice F6 5.1 m/ Yamaha V463 Endret 14. januar 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Har tenkt og kjøpe meg et hjemmekinoanlegg, men har ikke peiling. Skal være så billig og bra som mulig. Skal kobles til prosjektor. Budsjettet til dette er på rundt 5 laken. Noen forslag? Ta en titt på tråden min, var ute etter det samme.. Kan hende du får noen tips der. min tråd om nesten det samme Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vel, når prisen skal ligge under 5000kr er det ferdigløsninger som gjelder. Logitech z-5500 er et glimrende valg når budsjettet ikke skal overstige 3000kr, men det er godt mulig det finnes bedre løsninger når budsjettet er høyere. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei! Hva med Patos surroundpakke og NAD T744 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå