trrunde Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg vil installere sp1 til win xp og installeringen begynner fint men etter en stund kommer det opp en feilmelding slik at jeg ikke får installert allikevel, og når jeg går inn på f.eks itavisen kommer det opp en melding om at jeg må laste ned noen greier for at siden skal kunne vises skikkelig men når jeg trykker på last ned havner jeg bare hos microsoft som sier at jeg ikke kan laste ned den filen Denne feilmeldingen kommer opp: " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
tosson Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei Har du uorginal XP på din maskin så nytter det ikke uten et lite program som du må bruke for å innstalere oppgraderinga. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Tror det var et innleg her om dagen, om noe lignende. Svaret var at du måtte sette på engelsk språk i internett explorer menyen, for å laste ned noe. Husker ikke helt hva dem sa om hvordan man gjorde dette, men hvis jeg finner det skal jeg si ifra. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 HeiHar du uorginal XP på din maskin så nytter det ikke uten et lite program som du må bruke for å innstalere oppgraderinga. Har han uorginal Windows får han beskjed om det ganske kjapt... Det virker som om du må innstalere Windows på nytt, jeg tror det er den beste løsningen. Men sjekk Systemgjennoppretting om de kan gå tilbake til et punkt før du prøvde å legge inn SP1. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Warez ! Snart kommer ueland85 og tar deg !!! Edit: har du original CD ??? Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det du får fram hos Itavisen.no er nok støtte for Java virtual machine. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Ja det er Java virtuel machine jeg trenger på itavisen, vet noen om en link slik at jeg bare kan laste ned java virtuel machine? Lenke til kommentar
Npt Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 www.google.com -> java sunsoft Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Fikk det til :smile: måtte starte opp datamaskinen uten bootscreen så gikk det helt fint Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 feilpostet i annet om data, passer under windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg