EinarEriksen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det har kommet en fungerende versjon av Microsoft Live Messenger til Nokias trykkskjermmobiler. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Finnes vel andre klienter uten reklame? Finnes i hvert fall til S60v3. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Selv venter jeg på at Sports Tracker kommer til 5800. Er det noen som vet om det går an å bruke vanlige S60 v3.x på S60 5th edition? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har Amobil i det hele tatt testet den fila dere linker til? Dette er for det første er programmet et S60v3 program, og for det andre så får man sertifikatfeil når man skal prøve å installere dep.sis fila, og om man bare installerer programmet, fungerer ikke programmet som det skal. Så kan være en ide å sjekke ut at programmene faktisk fungerer før man skriver artikler om de, og linker til de. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Selv venter jeg på at Sports Tracker kommer til 5800. Er det noen som vet om det går an å bruke vanlige S60 v3.x på S60 5th edition? Kan ganske sikkert si at de ikke fungerer på v5 av den enkle grunn at de er designet for å bruke taster ikke touch som på 5800. Se heller på posten under. Endret 14. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Selv venter jeg på at Sports Tracker kommer til 5800. Er det noen som vet om det går an å bruke vanlige S60 v3.x på S60 5th edition? Ja, veldig mange av S60v3 programmene fungerer fint på S60v5. Noen kan være knotete å trykke på, men da kan man skru på et virituellt tastatur som kommer under. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Selv venter jeg på at Sports Tracker kommer til 5800. Er det noen som vet om det går an å bruke vanlige S60 v3.x på S60 5th edition? Kan ganske sikkert si at de ikke fungerer på v5 av den enkle grunn at de er designet for å bruke taster ikke touch som på 5800. Joda, de fleste programmene fungerer, men som skrevet over, om knappene som skal trykkes på er for små, så kan det være bedre å bruke et virituellt tastatur. Dette kan man skru av og på i program instillingene, under Suite-instillinger. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Og så lenge de er signerte for S60v3 så vil de funke uten problemer med S60v5? Flotte saker, mangler bare at telefonen blir tilgjengelig i butikkene og eventuelt at den svarte/går versjonen kommer, men spørs om jeg orker vente på den. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, de fleste programmer vil fungere.. Men ikke alle. Noen blir nok feil. Men de jeg har testet har fungert. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Denne fungerer: http://www.noeman.org/gsm/s60-v5-symbian-o...-msn-s60v5.html Vet ikke om den er orginal. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det var den samme som jeg fant.. Noe kinesisk drit (i mine øyne) Slick eller ebuddy er mye bedre, selv med sine feil. Når Slick får fikset den ene erroren jeg har funnet, så blir den perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det var den samme som jeg fant.. Noe kinesisk drit (i mine øyne)Slick eller ebuddy er mye bedre, selv med sine feil. Når Slick får fikset den ene erroren jeg har funnet, så blir den perfekt i mine øyne. Men ebuddy har vel ikke kommet med en versjon til 5800? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det var den samme som jeg fant.. Noe kinesisk drit (i mine øyne)Slick eller ebuddy er mye bedre, selv med sine feil. Når Slick får fikset den ene erroren jeg har funnet, så blir den perfekt i mine øyne. Men ebuddy har vel ikke kommet med en versjon til 5800? Nei, men versjonen til S60v3 fungerer greit.. Noe som blir litt klønete, feks scrollinga i kontaktlisten, men det funker.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Finnes det en "offisiell" reklamefinansiert MSN-klient til S60? Den jeg har erfaring meg, som følger med blant annet E-serien, har ikke reklame og koster penger. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er der kommet en ny versjon som er støttet fullt ut fra nokia eller ms, eventuelt ett alternativ som virker bra til denne telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg