MilKman' Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg forbinder dette instrumentet med Hawaii : ) Det kan minne litt om Xylophon bare med en behagelig lyd. For de som har spillt Super Mario Sunshine så er dette instrumentet i noen av sangene der. Noen som vet hva jeg meiner? Fant en sang av Finntroll med litt av dette instrumentet på starten (Vent i ca. 10 sekunder så koommer det Mvh Christian Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Munnharpe? "(Vent i ca. 10 sekunder så koommer det)" ^^ Høres en munnharpe ut som en xylophon?^^ Lenke til kommentar
Huda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det heiter noko så enkelt som 'steelpan', eller stålpanne om du vil... http://en.wikipedia.org/wiki/Steel_pan Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For min del høres det ut som et samspill mellom en kalimba og en steeldrum. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Høres ut som steeldrum ja Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er ståltromme ja (tro meg, jeg har sett "how it's made" på Discovery Channel ) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Fanken... Trodde ingen hadde svart jeg, men jeg har sitti å sett på side 1 av mine innlegg i ett år.. Anyways: Tusen takk for hjelpen, folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå