Mr. Bojangles Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Har en telfon med Windows Mobile 6.0, som ejg gjerne skulle syknkronisert med Ubuntu 8.10 for å legge over kontakter (og evt. bilder - men i hvert fall kontakter). Er dette noe som lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ikke gjort dette selv, men mener evolution skal klare dette. Iallefall med vanlige telefoner. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har du forsøkt et googlesøk? Ser nemlig ut som det finnes masse tutorials for dette... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ja, hadde det bare vært så enkelt. Jeg vet det finnes programvare som gjør det mulig å synkronisere WM5.0 (jeg har 6.0) med blant annet Evolution. Men, dette er litt enten-eller, det fungerer visst på noen telefoner - men ikke alle. Endret 14. januar 2009 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 På help.ubuntu.com fant jeg følgende: Ubuntu does not yet work with Windows Mobile 6 currently. Until that support comes, there are two possible solutions: Using Windows Mobile 6's USB storage mode Using a storage device that your computer can also read, such an an SD card (if your computer has a card reader) or Sandisk's SD+USB for file transfer. Kilde. <-- ble sist oppdattert 01.12.2008 Så det kan se ut som om du er "out of luck" Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det var dumt. Man kan vel ikke få i pose og sekk da. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hadde bare MS støttet standarder slik som syncml og slikt. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå