dilma Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Konsert 7. feb. på Rockefeller, blir syyykt! Mange som skal? Noen som vet hvordan de er på 18årsgrensen der? Blir snart 18, men er ikke, så må bruke fake leg! Noen erfaringer? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg skal ditt. jeg har enda ikke blitt spurt om legg der (er gammel nok) forrige gang ble jeg ikke spurt etter billett heller. vaktene på rockefeller er kjempe slække Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Wat? Jeg blir alltid legga på RF. Uansett, Hylo og jeg skal dit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 WAT, leg eller ikke, fet konsert blir det. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) okei! SYYYYK konsert:D Hva syntes dere andre som var der? Følte at backyard babies gutta ga alt, men syykt tamt publikum, litt få også? Var jo helt katastrofe de 3-4 sangene før brand new hate kom... Men føkk det, jeg sto å gira foran hele veien Dregen er gæern på scenen ass!!! Noen som vet om han er helt clean? sånn drugswise..?? De sjekka ikke legg da, så da stressa jeg litt for ingenting. Endret 11. februar 2009 av dilma Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, jeg ble legga, Hylo ble ikke. Sånn er det pokker meg hver gang. Jeg hadde det fett, selv om jeg ikke kan så forferdelig mange sanger. Fet konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå