Gå til innhold

PS3 fryser seg klikker etter bare 10 - 15 min, så går det ikke ann å skru av på vanlig måte? erfaringer?

oslo121

Anbefalte innlegg

Denne meldingen sendte jeg til ELKJØP akkurat

Hei. Jeg kjøpte en Playstation 3 hos dere når den kom ut for salg i mars 2007. Jeg spiller i et kvarter så klikker spillet og det låser seg. Skjer med alle spill. går ikke ann å skru av på vanlig måte. når jeg får den på igjen registrerer den ikke at spillet står i osv. Jeg lurte på om det er no garanti på dette produktet eller om det går ann å få den inn på rep/sjekk

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Noen som har erfaringer/opplevd dette?? gi svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt ovenfor les i manualen der det sikkert står kontakt info. Eller ta deg turen til www.sony.no Der skal du finne både suport for playstation 3 og det meste.

EDIT: Etter litt leting på internet er det et par ting som kan føre til dette.

- Prøv å logge ut av PSN før du spiller et spill, etter som om dette kan av og til føre til et frys.

- Oppdaterer til siste firmware/versjon.

- Prøv å resete playstationen din, er ikke sikker på hvordan du gjør dette men står sikkert i manualen eller på internet et sted.

Visst ikke noe fungerer kontakter du Sony, og på garantien skal du få reperasjon og eventuelt en ny om den ikke blir reparert:)

Endret av Tor92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...