oslo121 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Denne meldingen sendte jeg til ELKJØP akkurat Hei. Jeg kjøpte en Playstation 3 hos dere når den kom ut for salg i mars 2007. Jeg spiller i et kvarter så klikker spillet og det låser seg. Skjer med alle spill. går ikke ann å skru av på vanlig måte. når jeg får den på igjen registrerer den ikke at spillet står i osv. Jeg lurte på om det er no garanti på dette produktet eller om det går ann å få den inn på rep/sjekk ----------------------------------------------------------------------------------------------- Noen som har erfaringer/opplevd dette?? gi svar Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kontakt sony sin kundeservice og få den sendt på rep. Hvis det ikke er en fremprovosert feil går det nok helt sikkert på garantien. Kontakt info til support står sikkert i en av manualene som fulgte med ps3'en din. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 er det no epost adresse ditt eller kun Telefon?? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Som sagt ovenfor les i manualen der det sikkert står kontakt info. Eller ta deg turen til www.sony.no Der skal du finne både suport for playstation 3 og det meste. EDIT: Etter litt leting på internet er det et par ting som kan føre til dette. - Prøv å logge ut av PSN før du spiller et spill, etter som om dette kan av og til føre til et frys. - Oppdaterer til siste firmware/versjon. - Prøv å resete playstationen din, er ikke sikker på hvordan du gjør dette men står sikkert i manualen eller på internet et sted. Visst ikke noe fungerer kontakter du Sony, og på garantien skal du få reperasjon og eventuelt en ny om den ikke blir reparert:) Endret 14. januar 2009 av Tor92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå