Siege Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, TV-en min har en ødelagt høytaler slik at jeg bare hører lyd fra den ene. Så derfor lurte jeg på om man kan ta RCA-pluggene som kommer ut av Xboxen-plugge dem i RCA-INN som har en INNgang i MiniJack. Se bilde: Altså: RCA-UT fra Xbox. Plugget inn i RCA-INN som har en videre ledning til MiniJack-INN. Hvor jeg da tilslutt kan plugge i en vanlig MiniJack som evt. Headset, stereoanlegg osv. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg gjør akkurat det samme bare jeg har HDMI'en til prosjektoren. Hvis du tar vekk plasten på RCA-kabelen får du plass til en HDMI-kontakt Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Composite AV Cable Female to 3.5mm Male Convertor Plug 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M) Så trenger du vel en female-female 3.5mm jack, men det fant jeg ikke på DX.. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har problemer med å finne en RCA/MiniJack kabel som er Hun både på RCA og MiniJacken? Noen som har noen linker? Eneste jeg har funnet er. MiniJack-Male og RCA-Female? Hvis det ikke går ann å få tak i får jeg vel lage min egen. Takk for alle svar hittil. Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg kjøpte min på Clas Ohlson. Jeg finner den dog ikke på nettet, men hvis du går i butikken finner du den garantert. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Takk, og også takk for at du tok deg bryet med å ta bilde. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg fikk med en sånn på Logitech surround høytalersettet mitt, og et par hodetelefoner med vibrering x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå